آغاز تولید آی‌فون 13 اپل در کشور هند

    کد خبر :901422

اکنون شرکت اپل تولید محلی آی‌فون 13 در کارخانه فاکسکان واقع در نزدیکی شهر چنای هندوستان را آغاز کرده است. این خبر پس از آن منتشر شد که گزارشات پیشین ادعا کردند که غول کوپرتینویی طی ماه دسامبر سال گذشته، تولید آزمایشی آی‌فون 13 در هندوستان را آغاز کرده است.

بازتاب –“ما بابت آغاز تولید آی‌فون 13 در هندوستان بسیار هیجان‌زده هستیم. این هندست با طراحی زیبا، سیستم‌های دوربین پیشرفته برای ثبت عکس‌ها و ویدیوهای خیره‌کننده‌ و عملکرد فوق‌العاده ناشی از حضور تراشه A15 Bionic در اینجا و برای مشتریان محلی ما در هندوستان تولید می‌شود.”

بعلاوه اپل برخی مدل‌های قدیمی‌تر آی‌فون نظیر آی‌فون‌ 12، آی‌فون 11 و آی‌فون SE 2020 را در خاک هندوستان تولید می‌کند. بر اساس برآوردها 70 درصد از هندست‌های فروخته شده در هندوستان به‌صورت بومی تولید می‌شوند. گزارشات پیشین نشان دادند که سری آی‌فون‌ 13 پرو در نوبت بعدی برای تولید در هندوستان قرار دارد.

صرفه‌جویی در عوارض واردات یکی از مشوق‌های کلیدی کمپانی‌های تولیدکننده اسمارت‌فون جهت مونتاژ دستگاه‌های کلیدی آنها در خاک هندوستان محسوب می‌شود. این دستگاه‌ها در صورت واردات از خارج کشور مشمول مالیات 20 درصدی می‌شوند. بر اساس شایعات شرکت اپل در آینده‌ای نزدیک، 20 درصد از ظرفیت تولید آی‌فون‌های خود را از چین به هندوستان منتقل خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید