آغاز ارائه خدمات تاکسیرانی خودران در تگزاس

  • خودرو
  • سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۷
    کد خبر :336044

یک شرکت تجاری در شهر فریسکوی تگزاس ارائه خدمات تاکسی رانی خودران را آغاز کرده است تا مسافران بدین شیوه در برخی مسیرهای مشخص جابجا شوند.

به گزارش بازتاب به نقل از انگجت، شرکت Drive.ai در ماه می اعلام کرده بود قصد ارائه این خدمات را دارد. قرار است به منظور حفظ امنیت مسافران در مرحله اول یک راننده نیز در خودروهای یادشده حضور داشته باشد و پس از انجام بررسی ها و آزمایشات ضروری راننده نیز از خودروهای یادشده حذف می شود.

Drive.ai اعلام کرده که در ماه های اخیر وقت زیادی را صرف جمع آوری داده های مختلف در مورد مسیرهای حمل و نقل مسافر خود کرده و بیش از یک میلیون کیلومتر مسیر را به همین منظور شبیه سازی کرده است.

شبیه سازی های یادشده هوشمندی این خودروهای خودران را افزایش می دهد و موجب می شود تا آنها با شناسایی دقیق موانع محیطی مانند عابران پیاده، ساختمان ها و غیره از برخورد با آنها اجتناب کنند.

این خودروهای حمل مسافر از قابلیت تبادل اطلاعات با یکدیگر نیز برخوردارند و از این اطلاعات برای بهینه سازی فعالیت های خود استفاده می کنند. هوشمندی خودروهای Drive.ai تاحدی است که می توانند با تشخیص عبور عابران پیاده از خیابان توقف کنند.

برای استفاده از این خدمات علاقمندان باید اپلیکیشن Drive.ai را بر روی گوشی خود نصب کنند. احتمال می رود در آینده نزدیک خدمات مذکور در شهرهای دیگری نیز ارائه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید