آشکار شدن قیمت سری گلکسی اس 23 سامسونگ

    کد خبر :969198
سری گلکسی اس 23

شرکت سامسونگ در نظر دارد بزودی سری پرچمدار گلکسی اس 23 را در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا معرفی کند. اکنون قبل از رونمایی اطلاعاتی درباره قیمت این سری فاش شد.

بازتاب-در جریان رویداد Galaxy Unpacked آینده سامسونگ محصولات مختلفی معرفی می‌شوند اما گل سرسبد این رویداد سری گلکسی اس 23 پرچمدار است که مدتها قبل سامسونگ تبلیغات درباره آنها را آغاز کرد. به تازگی مشخص شده این سری دارای قیمتی مشابه در مقایسه با نسل قبل هستند.

طبق اطلاعات فاش شده، نسخه پایه گلکسی اس 23 بیش از 799 دلار قیمت دارد که شامل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی می‌شود. در سوی دیگر گلکسی اس 23 پلاس با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 999 دلار قیمت دارد. این مدل نسخه 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی هم خواهد داشت اما قیمت آن مشخص نشد.

 سری گلکسی اس 23

در نهایت باید به گلکسی اس 23 اولترا پرداخت که نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی آن 1199 دلار است. متاسفانه جزئیات قیمتی نسخه‌های رده بالاتر سه مدل مورد اشاره مشخص نیست. گفته می‌شود سری جدید گلکسی S23 در رنگ‌های مشکی فانتوم، کرم، سبز و اسطوخودوس عرضه خواهد شد.

در مقایسه با نسل پیشین باید بیان داشت که سامسونگ گلکسی اس 22 نیز قیمت پایه 799 دلاری برای مدل پایه داشت، گلکسی اس 22 پلاس از 999 دلار و در نهایت گلکسی اس 22 اولترا نیز از 1199 دلار شروع شد. انتظار داریم هر سه مدل دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 اختصاصی باشند و دوربین ارتقایافته هم در آنها یافت خواهد شد. البته در تبلیغات منتشر شده متوجه شدیم گلکسی اس 23 اولترا به زوم بسیار قدرتمندی مجهز شده و در شرایط فیلمبرداری یا عکاسی شب هم ارتقایی روی آن صورت گرفته است.

به هر حال جزئیات کافی نیست و باید منتظر ماند تا سامسونگ با معرفی نسل جدید پرچمداران خود به شایعات متعددی که منتشر شده، پایان دهد. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات منتشر یافته به حقیقت تبدیل شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید