آشنایی با مدل های 2022 اپل واچ

    کد خبر :938753
اپل واچ

شرکت اپل در جریان رویداد Far out چندین ساعت اپل واچ را معرفی کرده که باید به مدل اولترا، SE 2 و سری 8 اشاره کرد. SE ارزان ترین مدل بوده و اولترا را باید گران ترین ساعت تا به حال معرفی شده توسط این برند دانست.

بازتاب-‌در ابتدا به ساعت اپل واچ اولترا گل سرسبد این سری می پردازیم. ساعت مورد اشاره یک گزینه جان سخت بوده که برای ورزشکاران حرفه ای و ماجراجویانی که همیشه در سفر هستند طراحی شد. این ساعت به بدنه تیتانیومی هوافضا مجهز شده که به رنگ خاکستری فضایی است و دوام بسیار بالایی دارد. صفحه نمایش تخت با پوشش شیشه یاقوت کبود نیز تدارک دیده شد.

آشنایی با مدل های 2022 اپل واچ -1

این ساعت به یک کلید عملکرد هم مجهز شده که افراد با آن به قطب نما، حالت های ورزشی و غیره دست پیدا می کنند. این ساعت 49 میلیمتری دارای سه مدل بند به نام Ocean ، Trail Loop  و Alpine  است. نمایشگر آن شدت روشنایی 2000 نیتی داشته و از حالت دارک مود جدیدی بهره می برد. گذشته از آن عمرباتری 36 ساعته در کاربری مختلف دارد و در حالت مصرف بهینه به 60 ساعت می رسد. البته این ساعت تنها یک نسخه سلولار 799 دلاری داشته و نسخه دیگری ندارد. ساعت دارای حسگر تشخیص دمای بدن، چرخه قاعدگی زنانه و تصادف اتومبیل است. تاج بزرگتری هم در این ساعت می توان یافت.

با تمام این اوصاف یک GPU چند بانده L5 هم در آن گنجانده شده و از استاندارد ضدآب WR100 برخوردار بوده که برای شنا در عمق های بالا کافی است. این ساعت از 23 سپتامبر به فروش خواهد رسید.

در سوی دیگر باید به ساعت اپل واچ سری 8 پرداخت. این ساعت دو نسخه 41 و 45 میلیمتری داشته و به نمایشگر همیشه روشن تجهیز گشته است. ساعت علاوه بر سنسور موجود در مدل سال قبل به حسگر سنجش دمای بدن هم تجهیز شد. نکته جالب این است که حسگرهای دمای دوگانه چرخه تخمک گذاری زنانه را ردیابی می کند و برای زنان ویژگی کاملی است.

آشنایی با مدل های 2022 اپل واچ -2

این ساعت دارای سیستم تشخیص تصادف بوده که در صورت اتفاق با اورژانس تماس می گیرد. در حالت پرمصرف ساعت اپل واچ سری 8 عمر باتری 18 ساعته داشته و در حالت کم مصرف نیز 36 ساعت است. گذشته از آن قابلیت رومینگ بین المللی هم شامل این مدل شده است. اپل واچ سری 8 دارای سیستم عامل watchOS 9 بوده و شامل مجموعه جدیدی از واچ فیس، نسخه بروز شده برنامه Workout و برنامه جدید Medication می شود.

در نتیجه طراحی جدیدی نداشته و تنها چند قابلیت جدید به آن افزوده شد. این ساعت در نسخه GPS با قیمت 399 دلار و نسخه GPS+سلولار 499 دلار قیمت دارد. عرضه آن از 16 سپتامبر امسال آغاز می شود.

آخرین مدل ساعت معرفی شده اپل واچ SE 2 است. ساعتی که اقتصادی بوده و بخش عقب بدنه آن بازطراحی شده و از جنس کامپوزیت نایلون است. با تراشه S8، این چیپ موجب شد تا SE جدید 20 درصد سرعت عملکرد بهتری داشته باشد. گذشته از آن ابعاد نمایشگر افزایش 30 درصدی داشته و اکنون شاهد افزوده شدن قابلیت ECG و اکسیژن خون به آن هستیم. همچنین برخی ویژگی های اپل واچ سری 8 هم در آن گنجانده شد. از جمله باید به حسگر تشخیص تصادف و حسگرهای حرکتی جدید اشاره کرد.

آشنایی با مدل های 2022 اپل واچ -3

شایان ذکر بوده قابلیت Family Setup برای ردیابی کودکان توسط والدین هم تدارک دیده شد. در سایر ویژگی ها باید به نمایشگر اولد، حسگر ضربان قلب، تشخیص سقوط، تماس اورژانسی و قابلیت ضدآب پرداخت. این محصول اپل سه رنگ نقره ای، مشکی و سفید دارد. قیمت آن 249 دلار بوده که شامل GPS می شود و نسخه GPS+سلولار بیش از 299 دلار قیمت دارد. فروش از 16 سپتامبر امسال آغاز خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید