با گوشی مخصوص بانوان شیائومی بیشتر آشنا شوید

    کد خبر :1006648
شیائومی سیوی 3

شرکت شیائومی همانطور که گفته شد، یکی از تولیدکنندگان بزرگ صنعت گوشی هوشمند بوده که هر سال محصولات متنوعی را تحت برندهای گسترده خود معرفی و عرضه می‌کند.

بازتاب-یکی از محصولات این شرکت گوشی سیوی 3 بوده که برای بانوان تدارک دیده شده و می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای تصویربرداری سلفی باشد. شیائومی سخت افزار قدرتمندی در این مدل تعبیه کرده تا تجربه کاربری را لذت بخش سازد.

در این بخش قصد داریم با شیائومی سیوی 3 بیشتر آشنا شویم.

طراحی و ساخت

شیائومی سیوی 3

سیوی 3 یک گوشی هوشمند جذاب با حاشیه نمایشگر بسیار کم و دوربین سلفی دوگانه است. دستگاه از فریم فلزی و بدنه شیشه‌ای بهره می‌برد زیرا یک مدل رده بالا محسوب می‌شود. دستگاه در عقب یک جزیره دوربین دایره‌ای بزرگ داشته که سه حسگر دوربین در عقب آن گنجانده شده است.

در جلو نیز بخش بیضی شکلی با دو حسگر دوربین قرار دارد که وسط نمایشگر را پوشش می‌دهد. این گوشی ابعاد 158در71در7.6 میلیمتری داشته و وزن آن به 174 گرم می‌رسد. تلفن هوشمند از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی کرده و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر دارد.

در قسمت زیرین پورت USB-C قرار گرفته و جک هدفونی در کار نیست. همچنین باید به اسپیکرهای استریو باکیفیت هم اشاره کرد. در قسمت کناری کلید پاور و تنظیم صدا قرار دارند. با تمام این اوصاف سیوی 3 گوشی جذاب شیائومی تلقی می‌شود.

نمایشگر

سیوی 3 یک صفحه نمایش 6.5 اینچی امولد 120 هرتز داشته که از دالبی ویژن پشتیبانی کرده و به پشتیبانی HDR10+ هم می‌پردازد. گوشی از پوشش شیشه گوریلاگلس 5 هم بهره می‌برد که موجب افزایش دوام نمایشگر می‌شود.

شدت روشنایی این نمایشگر از 1500 نیت بیشتر بوده و تجربه کاربری لذت بخشی به لطف پنل باکیفیت و وضوح تصویر FHD+ می‌توان شاهد بود. به نوعی شیائومی در بخش صفحه نمایش هیچ کاستی نکرده است.

سخت افزار و باتری

بدون شک بخش سخت افزاری از اهمیت بالایی برخوردار است. شیائومی سیوی 3 به پردازنده هشت هسته‌ای دیمنسیتی 8200 اولترا مجهز شده که چیپی 4 نانومتری به حساب می‌آید. این پردازنده با تراشه گرافیکی Mali-G610 MC6 همراه شده که می‌تواند به صورت ترکیبی عملکرد بالایی داشته باشد.

در سوی دیگر باید به حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی تا 1024 گیگابایتی اشاره کرد. حافظه داخلی دارای تراشه حافظه UFS 3.1 سامسونگ بوده تا عملکرد سریعی از خود نشان دهد.

در سوی دیگر باید به باتری 4500 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 67 واتی اشاره کرد که نه تنها پایداری بالایی را می‌توان انتظار داشت، بلکه سرعت شارژ قابل توجهی هم دارد که در کسری از ثانیه شارژ می‌شود.

به طور کلی شیائومی سیوی 3 گوشی قدرتمند و خوش قیمتی به حساب می‌آید.

شیائومی سیوی 3

نرم افزار و دوربین

در بخش دوربین باید به حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی واید، حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی، حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی و فلاش LED دوگانه در عقب پرداخت. دوربین اصلی توانایی تصویربرداری 4کی داشته و در بخش دوربین سلفی دو حسگر 32 مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری 4کی تعبیه شد. با قابلیت‌های متنوعی که در تصویربرداری این گوشی می‌توان داشت، یک مدل حرفه‌ای در تصویربرداری را با این گزینه می‌توان داشت.

در بخش نرم افزاری محصول شیائومی با سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر MIUI 14 ارائه شده که دارای انیمیشن جذاب و رابط کاربری لذت بخش است.

نتیجه گیری

سیوی 3 طراحی شیک و جذابی داشته که سخت افزار قوی شامل آن شد. دستگاهی که دوربین سلفی حرفه‌ای، باتری ایده آل و مشخصات کلیدی بزرگ در آن تعبیه شده تا تجربه‌ای هیجان انگیز رقم زند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید