آسیب انگشتان کارگر جوان در هسته‌گیر آلبالو

  • حوادث
  • شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ۹:۵۵
    کد خبر :620864

در یک حادثه دلخراش، انگشتان دست کارگر جوانی در میان دستگاه هسته گیر صنعتی دچار آسیب شدید شد.

 

این کارگر ۲۰ ساله در کارگاه مشغول کار با دستگاه هسته گیر آلبالوبود که در اثر بی احتیاطی دچار حادثه شد و ناگهان دست راست وی تا مچ به داخل این دستگاه صنعتی فرو رفت.

 

فریادهای کمک خواهی این کارگر، دیگر همکارانش را ازاین اتفاق مطلع ساخت و آنان نیز وقوع این حادثه را در ساعت ۱۷:۵۶ دقیقه عصر به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع دادند که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۴ به همراه تیم نجات ۱۷ این سازمان به محل حادثه در کارگاهی واقع در شهر ری، خیابان میرعابدینی رهسپار شدند.

 

محمود اورقانی فرمانده گروه امداد و نجات ۱۷ سازمان آتش نشانی تهران دراین مورد گفت: وضعیت روحی مصدوم بحرانی بود و با کوچکترین تکان دست، امکان جدا شدن انگشتان وی می رفت که نجاتگران پس از قطع جریان برق دستگاه هسته گیر، با استفاده از ابزار لازم و با مهارت کافی قطعات و متعلقات دستگاه را جدا کردند و در زمانی کوتاهی موفق به رهاسازی دست این جوان از داخل دستگاه شدند.

 

به گزارش  مهر، وی اضافه کرد: امدادگران اورژانس که در محل حادثه حضور یافته بودند، به محض آزاد شدن دست کارگر از میان دستگاه، به سرعت وی را که از ناحیه دست آسیب دیده اش دچار خون ریزی شده بود، به بیمارستان انتقال دادند.

 

این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی است، تاکید کرد: متاسفانه در این حادثه چهار انگشت دست راست وی به طور کامل دچار مصدومیت و لهیدگی شدید شده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید