آزار شیطانی دختر جوان در میان شمشادها

  • حوادث
  • دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۳۷
    کد خبر :1034154
آزار شیطانی دختر جوان

مرد شرور که با یک موتورسیکلت قولنامه‌ای دختر جوانی را ربوده و مورد آزار و اذیت قرارداده بود از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفت.

چند روز قبل دختر جوانی به پلیس مراجعه و از مرد موتورسواری به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.

او در تحقیقات گفت: در شرکت خصوصی کار می‌کنم و شب حادثه از سوی شرکت برای بازدید از نمایشگاهی به شمال غرب تهران رفتم. هنگام برگشت خیلی دیر شده بود هرچه منتظر تاکسی ایستادم در آن وقت شب کنار بزرگراه تاکسی نیامد و من هم به ناچار سوار موتورسیکلتی شدم که جلوی پایم توقف کرد. فکر کردم مسافرکش است از آنجایی که خیلی دیرم شده بود سوار شدم.

اما ناگهان او تغییر مسیر داد وقتی اعتراض کردم موتور را نگه داشت و با یک چاقو تهدیدم کرد بعد هم مرا به داخل شمشادها کشید و با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار داد. من می‌خواستم از خودم دفاع کنم به همین خاطر با او درگیر شدم و سر و صورتش را زخمی کردم. مرد موتورسوار پس از آزار و اذیت، مرا رها کرد و من با وجود تاریکی شب موفق شدم شماره پلاک موتورسیکلت را حفظ کنم.

با شکایت دختر جوان، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و در بررسی‌های اولیه و با استعلام شماره پلاک موتورسیکلت مأموران به مرد جوانی رسیدند. اما وی در تحقیقات مدعی شد که مدتی قبل موتور را قولنامه‌ای به برادرزنش فروخته است.

زمانی که کارآگاهان به سراغ برادرزن او رفتند، مشخص شد که او نیز موتورسیکلت را به مردی به نام بهنام فروخته است.

مأموران بلافاصله راهی خانه بهنام شدند اما مرد جوان متواری شده بود.

در ادامه بررسی‌ها تصویر بهنام به‌دست آمد و شاکی جوان با مشاهده تصویر بهنام، او را به عنوان مرد آزارگر شناسایی کرد. بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه دارد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید