آریا عظیمی نژاد به تلویزیون بازگشت

    کد خبر :1011492
آریا عظیمی نژاد

برنامه‌ای تازه با عنوان «مجلس واقعه» در ماه صفر با اجرا و روایت‌گری آریا عظیمی‌نژاد در حال تولید در شبکه نسیم است.

به گزارش مهر، محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم درباره رویکردهای این شبکه در ایام محرم و اقبال نسبت به برنامه‌های جدید محرمی بیان کرد: برنامه «از سرگذشت» نتیجه سه تا چهار ماه بررسی اتاق فکر و هیأت اندیشه‌ورز در شبکه بوده است. تلاش این بود که برندی را برای مناسبت‌ها داشته باشیم چون در سال‌های گذشته در شبکه نسیم و در مناسبت‌های عزا برنامه خاصی نداشتیم و عمدتاً برنامه «با حسین (ع) حرف بزن» پخش می‌شد و آثار دیگری هم البته در کنارش به صورت تولیدی و تأمینی روی آنتن می‌رفت.

وی درباره تولید این برنامه اضافه کرد: تلاش داشتیم برندی را به دیگر برندهای شبکه اضافه کنیم که تا آخر ماه صفر پخش می‌شود و بعد از آن هم یک ارزیابی خواهیم داشت تا تصمیم بگیریم این برنامه در دیگر ایام سال چگونه می‌تواند ادامه یابد.

خوشرو با اشاره به برنامه‌های ماه صفر نیز عنوان کرد: «از سرگذشت» و «با حسین (ع) حرف بزن» هر دو در ایام ماه صفر ادامه خواهند داشت. «با حسین (ع) حرف بزن» برای ایام اربعین هم ویژه برنامه دارد و احتمالاً در خاک عراق قسمت‌هایی از آن تولید و پخش می‌شود. همچنین برنامه «نسیما» را داریم که دوربین مخفی است و امسال هم برای اربعین یک ویژه برنامه متفاوت دارد.

مدیر شبکه نسیم به یک برنامه جدید اشاره و عنوان کرد: «مجلس واقعه» برنامه جدیدی است که از نیمه ماه صفر روی آنتن می‌رود و آریا عظیمی‌نژاد اجرای آن را بر عهده دارد. مجلس واقعه یک برنامه «گفتگویی نمایشی» است و در هر قسمت یک مجلس تعزیه تلویزیونی در برنامه برپا می‌شود. این برنامه این روزها در حال ضبط است و آریا عظیمی‌نژاد اجرا و روایت‌گری آن را بر عهده دارد. هر قسمت هم یک موسیقی عاشورایی ویژه دارد و برای هر قسمت قطعه‌ای ویژه تولید می شود.

وی درباره انتخاب آریا عظیمی‌نژاد به عنوان مجری برنامه گفت: ایده اولیه از خود آریا عظیمی نژاد بوده است و این روایت یک آهنگساز است از مجالس تعزیه و به همین دلیل هم خودش راوی و مجری برنامه است. تعزیه یکی از مؤلفه‌های فرهنگی آئینی کشور است اما نسل جدید با آن آشنایی ندارد و به همین دلیل سراغ آن رفتیم.

خوشرو در پایان با اشاره به دعوت از گروه‌های تعزیه در کشور به برنامه یادآور شد: محور برنامه، نمایش ِ تعزیه است و در آن گفتگوهایی هم صورت می‌گیرد. گروه‌های تعزیه از سراسر کشور به برنامه دعوت شده‌اند و در هر قسمت با یک گروه تعزیه‌ای اجرا خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید