آرای جدید انضباطی و کمیته وضعیت بازیکنان فوتبال اعلام شد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ ۹:۲۱
    کد خبر :927563
آرای جدید انضباطی و کمیته وضعیت بازیکنان فوتبال اعلام شد

کمیته انضباطی و کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره تعدادی از پرونده‌های مطروحه صادر کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال سامیت تهران و سپاهان نوین ایذه برگزار و پژمان شاهپوری، بازیکن سپاهان نوین ایذه تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

ابوالفضل عباسیان، بازیکن تیم سپاهان ایذه به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.
تیم سامیت تهران به دلیل سوء رفتار تیمی (داشتن ۵ بازیکن اخطاری) باید۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم سپاهان نوین ایذه به دلیل سوء رفتار تیمی (داشتن ۹ بازیکن اخطاری) باید۹۰میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

دیدار تیم‌های نفت امیدیه و بنیامین نو تهران برگزار و پیمان تمیمی، بازیکن تیم نفت امیدیه تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.
ایمان خانه شیر، تدارکات تیم نفت امیدیه نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

مسابقه تیم‌های شاهین بجنورد و دریاری بابل برگزار و عباس شاکری، سرمربی تیم شاهین بجنورد تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال حریف تیم مقابل رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مصطفی کاظم نژاد، مربی تیم دریای بابل نیز تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال حریف مقابل رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

احمدرضا زینوندیان، بازیکن تیم ستاره اتحاد تبریز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی و شکستن شیشه رختکن که منتهی به ایراد صدمه بدنی نسبت به داوران بازی در دیدار برابر مقاومت آستارا شد، به ۶ ماه محرومیت از همراهی تیم و ورود به استادیوم‌های ورزشی با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت به پرداخت ۳۶۰میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و با صدور این رای از دستور موقت صادره رفع اثر می‌شود. این رای قابل تجدید نظر است.

کمیته وضعیت بازیکنان نیز آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه به شرح زیر صادر کرد.

با توجه به شکایت میلاد کمندانی از باشگاه شهرخودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۸ میلیون و ۶۷۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت امیرمحمد پناهی از باشگاه ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳۵ میلیون و ۳۷۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

در پی شکایت باشگاه شهرخودرو از هیات فوتبال خراسان رضوی، کمیته وضعیت درباره شکایت باشگاه شهرخودرو علیه هیات فوتبال خراسان رضوی، قرار عدم استماع صادر کرد.

با توجه به شکایت مجتبی جادری از باشگاه مس نوین کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون و ۵۸۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون و ۴۶۲ هزار و ۶۴۴ ریال بابت هزینه دادرسی در حق جادری محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوان خواهان به میزان ۱۰۹ میلیون و ۴۲۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

در پرونده شکایت باشگاه شهرخودرو از میلاد کمندانی مبنی بر فسخ قرارداد، کمیته وضعیت نسبت به دعوای خواهان علیه کمندانی بابت فسخ غیرموجه و مجازات ورزشی و غرامت به میزان ۱۰ میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.

به گزارش صداوسیما، آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید