آرامش بازار خودرو فقط یک روز دوام آورد

    کد خبر :1047276
آرامش بازار خودرو فقط یک روز دوام آورد

بررسی بازار از رشد 10 تا 73 میلیون پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار امروز حکایت دارد.

با توجه به رشد قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو می‌توان گفت روز آرام ایران‌خودرویی‌ها 24 ساعت هم دوام نیاورد. روز گذشته پروند بازار خودرو با آرامش بسته شده بود.

با توجه به قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو این سوال مطرح می‌شود که چه عاملی رشد قیمت در بازار خودرو را به همراه داشته است؟ فعالان بازار خودرو معتقدند خبر اعلام شده از سوی منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت مبنی بر اینکه هفته آینده تصمیمات این وزارتخانه در خصوص بازار اعلام خواهد شد در بازار اثرگذار بوده است. منطقی امروز اعلام کرد هفته آینده در خصوص روش‌های مختلف کاهش زیان خودروسازان تصمیم‌گیری خواهد شد که یکی از راه‌ها فروش مازاد تولید در حاشیه بازار است.

از سوی دیگر امروز دلار هم به مسیر افزایشی خود ادامه داد و با این شرایط از حاشیه امن خود خارج شد،‌ برخی از فعالان بازار رشد قیمت در بازار را به این تغییر نیز نسبت می‌دهند.

براساس ارزیابی بازار امروز بیشترین رشد قیمت به «دنا پلاس 6 دنده توربو» رسید و این خودرو افزایش 73 میلیونی را تجربه کرد اما قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتAT » در بازار کشف نشد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT » مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز «پژو 206 دنده‌ای» در بازار 510 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. «هایما S8 پلاس» هم بدون تغییر امروز یک میلیارد و 780 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.اما ارزیابی بازار نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتوماتV2» امروز رشد 12 میلیونی داشت و 852 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

به گزارش اکوایران؛ از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس 6 دنده توربو» 910 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 73 میلیونی را تجربه کرد، اما «دنا پلاس توربو اتومات» امروز در بازار کشف قیمت نشد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم در بازار 695 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد 10 میلیونی را تجربه کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید