آدم ربایی در کرمانشاه بخاطر ۳ میلیون تومان

  • حوادث
  • پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ۹:۴۶
    کد خبر :1036451
آدم ربایی

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به تحویل کودک ربوده شده به خانواده‌اش، از انتقال آدم ربا به کرمانشاه خبر داد و گفت: این فرد صراحتا به جرم خود اعتراف و انگیزه‌اش از آدم ربایی را اختلافات قبلی با پدر کودک ربوده شده و اخاذی از وی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری پسر جوانی خبر داد که به دنبال اختلافات خانوادگی یکی از بستگان خود را ربوده و درخواست سه میلیون تومان کرده بود!

سردار “مهدی حاجیان” اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و استناد به گزارش کلانتری ۲۳ تعاون مبنی بر وقوع آدم ربایی در یکی از مدارس شهر کرمانشاه، رسیدگی فوری با توجه به حساسیت موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا مرد جوانی با مراجعه به ماموران پلیس اعلام کرد زمانی که پسر ۱۰ ساله‌اش در مدرسه حضور داشته، یکی از اقوامشان که جوانی ۲۱ ساله است و از قبل با هم اختلافات خانوادگی داشته‌اند، به انگیزه انتقام جویی و اخاذی، فرزندش را فریب داده و پس از خارج کردن او از مدرسه با یک دستگاه پراید متواری و پسرش را به نقطه نامعلومی منتقل کرده است.

حاجیان یادآور شد: پدر فرد ربوده شده همچنین عنوان کرد فرد آدم‌ربا در ادامه با وی تماس گرفته و علاوه بر اینکه خواستار واریز مبلغ ۳۰ میلیون ریال به حسابش شده، اعلام کرده باید از شکایتی که علیه وی در یکی از کلانتری‌ها ثبت کرده گذشت کرده و رضایت دهد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: با جمع آوری این اطلاعات، پلیس آگاهی استان اقدامات فنی و تخصصی خود را برای شناسایی محل تردد و اختفای فرد آدم ربا آغاز و کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی در کمتر از ۱۲ ساعت از وقوع حادثه موفق به شناسایی محل اختفای این فرد در شهر اسلامشهر تهران شدند.

وی خاطرنشان کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اختفای فرد آدم‌ربا اعزام و در عملیاتی ضربتی این فرد را دستگیر و سپس به محلی دیگر که کودک ربوده شده در آنجا حضور داشت مراجعه و او را صحیح و سالم تحویل گرفتند.

حاجیان با اشاره به تحویل کودک ربوده شده به خانواده‌اش، از انتقال آدم ربا به کرمانشاه خبر داد و گفت: این فرد صراحتا به جرم خود اعتراف و انگیزه‌اش از این کار را اختلافات قبلی با پدر کودک ربوده شده و اخاذی از وی عنوان کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با قدردانی از تلاش بی‌وقفه کارکنان پلیس آگاهی استان و ماموران کلانتری ۲۳ تعاون برای سرعت عمل در انجام این ماموریت و دستگیری فرد آدم ربا در سریعترین زمان ممکن، گفت: همکاران پرتوان ما به معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم بوده و از هیچ تلاشی برای خدمات رسانی به شهروندان دریغ نمی‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید