آخرین وضعیت معلم دزفولی از زبان برادرش

    کد خبر :780760

برادر حسین رضایی میرقائد گفت: طبق تماس صبح امروز با بیمارستان، در حال حاضر برادرم دارای هوشیاری خوبی بوده و لازم است که از همکاری تمامی مسئولان خوزستان و اصفهان و همچنین کادر درمانی بیمارستان حضرت امام موسی کاظم(ع) تقدیر و تشکر کنم.

بهرام رضایی میرقائد با اشاره به علت وقوع حادثه اظهار داشت: وقوع صاعقه و رعد و برق و همچنین وجود پیک‌نیک و سیلندر در کانکس مدرسه حافظ کنگرستان بخش سردشت دزفول سبب آتش‌سوزی و رخ دادن این حادثه شد و پیش از خروج افراد از کانکس انفجار اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: برادرم، حسین رضایی در سردشت دزفول معلم حق‌التدریس عشایر بود که پس از این حادثه و بالا بودن درصد سوختگی برادرم، با رضایت شخصی وی را به اصفهان و بیمارستان امام موسی کاظم(ع) منتقل کردم.

برادر حسین رضایی میرقائد پیرامون زمان این حادثه تصریح کرد: پس از آتش‌سوزی کانکس در شب 29 دی‌ماه، برادرم و سایر معلمان حاضر در کانکس از دزفول به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند و سپس در 2 بهمن‌ماه، حسین رضایی میرقائد برای ادامه مراحل درمانی خود به مرکز آموزشی درمانی حضرت امام موسی کاظم(ع) منتقل شد.

وی درباره وضعیت کنونی این معلم بیان کرد: طبق تماس صبح امروز با بیمارستان، در حال حاضر برادرم دارای هوشیاری خوبی بوده و لازم است که از همکاری تمامی مسئولان خوزستان و اصفهان و همچنین کادر درمانی مرکز آموزشی درمانی حضرت امام موسی کاظم(ع) تقدیر و تشکر کنم.

رضایی خاطرنشان کرد: برادرم دارای 2 فرزند 5 ساله و 6 ماهه بوده و امید است که هرچه زودتر سلامتی کامل خود را به دست بیاورد.

وی گفت: در دیداری که مدیرکل آموزش و پرورش از برادرم داشت، قول پرداخت همه هزینه‌های درمانی برادرم داده شده است.

به گزارش تسنیم، این معلم 34 ساله دزفولی با 95 درصد سوختگی از نوع درجه 2 و3 برای درمان به بیمارستان حضرت امام موسی کاظم(ع) منتقل شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید