آخرین وضعیت جسمی هنرمند معروف

    کد خبر :959465

به گزارش تسنیم، ابوالفضل پورعرب بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از حدود یک ماه قبل به دلیل عفونتی که از ناحیه جراحت پا، ایجاد شده بود در بیمارستان بستری شد؛ اگرچه در این مدت یک روز به منزل رفت اما با بد شدن حالش دوباره به بیمارستان برگشت.

البته در این مدت خبرهای ضد و نقیض از حال او منتشر شد؛ حتی خبر درگذشت او را در برخی کانال‌ها دست به دست کردند. تا جایی که خبرنگار تسنیم طی تماس تلفنی با ابوالفضل پورعرب، پیگیرِ احوالاتش شد و تکذیب این خبر را اعلام کرد. او خودش خبر سلامتی‌اش را اعلام کرد که در بیمارستان بستری شده و توضیحات بیشتر را علی تقی‌پور تهیه‌کننده مستند «سگ» داد.

تقی‌پور تهیه‌کننده مستند «سگ» آخرین کاری که ابوالفضل پورعرب درگیر آن بود به خبرنگار تسنیم گفت آقای پورعرب فردا از بیمارستان مرخص می‌شوند. حال عمومی‌شان خوب است و بقیه درمان در منزل ادامه پیدا خواهد کرد.

او به این نکته اشاره کرد که عفونتِ پایِ این بازیگر پیشکسوت کنترل شده و خوشبختانه نیازی به جراحی نیست. اما با یکسری از وسایل درمانی همچون کفشِ ویژه‌ای، پای‌شان تجهیز شده و تا دو ماه آینده باید با این تجهیزات، مراقبت کنند.

این مستندساز درباره ادامه فعالیت ابوالفضل پورعرب و بازگشت او به صحنه بازیگری، گفت: طبق صحبتی که امروز با پزشک‌ ایشان داشتم آقای پورعرب تا دو ماه آینده ضمنِ استفاده از کفش درمانی ویژه که زخم پای‌شان را جمع کند و به حالت عادی برگرداند، بعد از آن می‌توانند به کارهای روزمره‌شان برگردند. بنابراین تا 60 روز آینده باید در منزل دوره درمانی را طی کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید