آخرین فرصت خرید نهال ۳۰ هزارتومانی تا ۱۳دهم فرودین ماه

    کد خبر :1058697

آیا شما فردی هستید که می خواهید در صنعت کشاورزی و باغبانی سرمایه گذاری کنید اما اطلاعات و تخصص کافی و همچنین سرمایه اولیه لازم را ندارید؟ یکی از مراکز شناخته شده جهاد در وزارت کشاورزی در مناسبتی خاص و غیرقابل پیش بینی، نهال های برچسب دار را به قیمت 30 هزار تومان فروخت.

با توجه به تغییرات اقلیمی در سال 1402 و تنش های زیست محیطی فراوانی که در پی آن به وجود می آید، این مرکز به کشاورزان پیشنهاد ویژه ای می دهد: «میوه های با لیبل خرید نهال فقط 30000 تومان!» نهال های تهیه شده با دقت و تخصص بالا و برچسب های شناسایی منحصربفرد به شما این امکان را می دهد که محصولات باغ خود را از سایر محصولات متمایز کنید و آنها را بهتر به بازار عرضه کنید.

شرایط خرید نهال 30000 تومانی چیست؟

توجه داشته باشید خرید نهال با لیبل 30000 تومانی را می توانید مستقیماً از نهالستان و تولید کنندگان تهیه کنید. نه تنها کشاورزان، بلکه واسطه های نهالستان نیز می توانند برای تحویل نهال باکیفیت و لیبل دار با کارشناسان نهالستان غرب نهال تماس حاصل نمایند که از شرایط فروش نهال تخفیف دار نکات زیر قابل مشاهده است:

حداقل خرید نهال ۱۰۰ اصله باشد. توجه داشته باشید قیمت ۱۰۰ اصله نهال برابر با ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان بوده که برای احداث باغ تجاری یا تغییر زیرساخت آن مبلغ چندان قابل توجهی نیست؛ در حالی که در گذشته با این مبلغ تنها می‌توانستید ۲۵ الی ۴۰ اصله نهال را خریداری کنید. فراموش نکنید نهال‌ها گارانتی فروش ۲ ساله داشته و به همراه کارت سلامت تحویل داده می‌شود.

فرصت استثنایی برای فروش نهال تخفیف‌دار تا ۲۰ اسفند است. البته امکان تمدید این بازه زمانی وجود دارد. ولی به خاطر تقاضای بالا و بهتر است قبل از اتمام موجودی انبار، اقدامات لازم را برای ثبت سفارش را انجام دهید. کارشناسان نهالستان آماده هستند در اسرع وقت جوابگوی سوالات شما باشند.

چرا فقط نهال لیبل دار را با تخفیف خریداری کنید؟

چرا خرید نهال لیبل دار به کشاورزان توصیه می شود؟ نهال های لیبل دار دارای برچسبی هستند که شامل اطلاعاتی مانند نام گونه، نام تولید کننده، روش تولید و سال تولید می باشد. وجود لیبل ها به کشاورزان در تعیین هویت و کیفیت نهال کمک می کند. فراموش نکنید، هر نهالی نهال نیست!

نهال های لیبل دار  زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی تکثیر و توزیع می شود و در واقع برای اخذ مجوز فروش پروسه طولانی را طی می کند.

لیبل های نهال حاوی کدهای منحصربه‌فردی است که به کشاورزان اجازه می‌دهد هویت و تاریخچه نهال‌ها را دوباره تثبیت کنند.

تولید کنندگان نهال های علامت گذاری شده اغلب برنامه های آموزشی و پشتیبانی فنی ارائه می دهند تا کشاورزان بتوانند بهترین عملکرد خود را در مراحل کاشت، نگهداری و رشد نهال ها داشته باشند. این حمایت ها شامل مشاوره فنی، راهنمایی کشاورزی و دسترسی به منابع آموزشی است.

شرایط تحویل نهال لیبل دار با تخفیف ویژه:

وقتی صحبت از تخفیف ویژه می شود، اکثر کشاورزان احساس می کنند که مشکل کیفیت نهال یا کیفیت بسته بندی و حمل و نقل وجود دارد. در حالی که شما خرید نهال لیبل‌دار با تخفیف ویژه را از مرکز معتبر و تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌دهید. شرایط مرکز ما برای انتقال نهال عبارتند از:

تحویل بدون توجه به ساعات کاری و تعطیلات قانونی در تاریخ درخواستی کشاورز در اسرع وقت انجام خواهد شد.

نهال ها باید به طور مناسب و ایمن بسته بندی شوند تا از آسیب در هنگام حمل و نقل جلوگیری شود.

هر بسته دارای یک برچسب است و حاوی اطلاعات مهمی مانند نوع نهال، تاریخ تحویل و دستورالعمل های نگهداری و کاشت است.نهال ها را با دقت و حوصله حمل کنید تا از آسیب ناشی از لرزش و ضربه جلوگیری شود.

مشاوره رایگان پس از فروش نهال لیبل دار تخفیف دار:

نهالستان غرب نهال علاوه بر فروش نهال میوه برچسب دار با قیمت مناسب در بازه زمانی مناسب، ارائه مشاوره رایگان پس از فروش را نیز به کشاورزان عزیز در نظر دارد. کشاورزان می توانند در شرایط زیر با کارشناسان نهالستان تماس گرفته و اطلاعات تخصصی و باغبانی را دریافت کنند:

♦ آماده سازی شرایط برای کاشت ریشه درختان

♦ فاصله مناسب کاشت نهال و تعداد نهال در هکتار.

♦ خاکورزی مناسب برای کاشت نهال در مزرعه

♦ شرایط آبیاری باغ پس از کاشت نهال

♦ تماس و مشاوره در صورت عدم تغییر رشد درختان دو ماه پس از کاشت

♦ برنامه ایده آل کوددهی و سمپاشی باغات

به عنوان یک کشاورز حرفه ای با خرید نهال با کیفیت و لیبل دار، می توانید به مشتریان محصولات باغبانی خود اطمینان بیشتری بدهید و فروش و درآمد خود را افزایش دهید.فرصت عالی خود را برای ساخت یک باغ تجاری مدرن در سال جاری با کمترین هزینه ممکن از دست ندهید.

«نهالستان غرب نهال » با سال‌ها تجربه در بخش تولید و فروش انواع نهال و همچنین همکاری با مهندسین جهاد کشاورزی و به‌کارگیری آخرین متدهای روز، آماده پاسخ‌گویی به شما مشتریان عزیز است. تمامی نهال‌های تولیدشده در این نهالستان دارای شناسنامه و گواهی بهداشت هستند. سلامت نهال‌های تولیدشده در غرب نهال، تضمین‌کننده سرمایه گذاری شما است.

کافیست تنها با راه های ارتباطی قرار داده شده در زیر جهت خرید نهال گردو و خرید نهال بادام و سایر نهال ها و یا مشاوره رایگان اقدام نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر و دیدن سایر ارقام نهال میتوانید به وب سایت gharbnahal.ir  مراجعه نمایید یا از طریق شماره تماس های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید ، جهت تسریع پاسخگویی میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در تماس باشید.

09026513209 / 09352571762 / 09352571768 / 09352571792

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید