آخرین فرصت خرید نهال بادام و گردو دیرگل

    کد خبر :979800

خرید نهال بادام و گردو دیرگل می تواند درآمد بسیار بالایی را برای کشاورزان به ارمغان آورد، اما برای کسب چنین سودی ابتدا باید دانش لازم را در زمینه خرید نهال داشت.

با توجه به سرد بودن آب و هوا در برخی مناطق، برخی از نهال ها از بین می روندکه تنها راه حل این مشکل خرید نهال های دیرگل و مقاوم به سرما است. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین نهال بادام و نهال گردو دیرگل آشنا کنیم. امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان باغدار مفید واقع گردد.

بهترین نهال بادام و گردو دیرگل با باردهی تجاری:

ممکن است ندانید چه ارقام نهال بادام و گردو را برای مناطق سردسیر خود انتخاب کنید؟ شاید در انتخاب بهترین نهال بادام و گردو دیرگل مشکل داشته باشید؟ بی شک شما میخواهید نهال بادام و گردوی دیرگلی را انتخاب کنید تا برایتان بازدهی زیاد داشته باشد و شما شما را به سود عالی برساند. پس با ما همراه باشید.

نهال بادام و گردو از سودآورترین نهال ها می باشند، اما گونه های آن به قدری زیاد است که باید با توجه به سطح زیرکشت، رقم مناسب را انتخاب کنید. نهال بادام و گردو به دو صورت دیرگل و زودگل در بازار موجود است. پس با توجه به آب و هوا و شرایط جغرافیایی منطقه خود باید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نهال بادام و گردو دیرگل:

دیرگلدهی نهال بادام و گردو به دوران گلدهی آن اطلاق می شود، یعنی زمانی که دوره گلدهی نهال طولانی تر باشد تا با توجه به دیرگلدهی نهال، در معرض سرما و یخبندان قرار نگیرد و در نتیجه محصولات آسیب نبینند.

اگر قصد دارید در یک منطقه سردسیری و کوهستانی باغ گردو یا بادام احداث کنید، باید گونه های دیرگل نهال بادام و گردو را انتخاب کنید.

هر دوی این نهال ها از نظر بهره وری و سودآوری منحصر به فرد هستند و گونه های مختلفی از این نهال ها تولید و در بازار موجود است، بنابراین باید بهترین نهال را برای کاشت انتخاب کنید تا نتایج خوبی از درخت خود مشاهده کنید. نهال های دیرگل مزایای زیادی دارند. برخی از این موارد در زیر، در مقایسه با واریته‌های زودگل مورد بحث قرار داده ایم.

مزایای خرید نهال بادام و گردو دیرگل:

واریته های دیرگل نهال بادام و گردو به دلیل مقاومت قوی در برابر سرما و یخبندان محبوب هستند.یکی از دلایل اصلی آسیب نهال و از بین رفتن محصول، سرمای زیاد می باشد. زیرا باعث میگردد گل های آن ریزش پیدا کرده و به مرحله رشد نرسند.

تنها راه حل این مشکل انتخاب و خرید نهال های دیرگل با مقاومت و پایداری خوب در برابر سرما می باشد. اما اینکه کدام نهال بادام و گردو دیرگل هستند را در بخش بعد مورد بررسی قرار داده ایم.

در زیر چند نمونه از بادام و نهال گردو دیرگل با عملکرد منحصر به فرد را به شما معرفی کرده ایم:

معرفی بهترین نهال های گردو دیرگل:

نهال گردو یکی از بهترین نهال های جهان است که با آن می توانید میلیاردها سود در درازمدت به دست آورید. اما ابتدا باید فاکتورهای مهم در انتخاب نهال و مراقبت از نهال را در نظر داشته باشید، در بخش بعد به چند نمونه از نهال های دیرگل گردو که مقرون به صرفه هستند اشاره کرده ایم.

نهال گردو فرنور:

نهال گردو فرنور یکی از نهال گردو زودرس و پربار است که با مناطق سرد و کوهستانی سازگاری دارد و در شرایط سرمای شدید در ارتفاعات به خوبی رشد می کند، این نهال 5 تن در هکتار محصول می دهد.

نهال گردو کانادایی:

گونه نهال گردو کانادایی، منشاء آن کشور کانادا می باشد، در مناطق بسیار سرد رشد خوبی دارد و ارتفاع این درخت بیش از 10 متر بوده و باردهی آن تجاری و عمر اقتصادی آن بالا می باشد.

نهال گردو خوشه ای:

افرادی که به دنبال رقم نهالی می گردند که باردهی آن به صورت خوشه ای باشد و مناسب مناطق سردسیر با ارتفاع بالا باشند نهال گردو خوشه ای می تواند بهترین انتخاب باشد.این رقم باردهی خوبی حدود 4 تا 5 تن دارد.

معرفی بهترین نهال بادام دیرگل:

نهال بادام یکی از نهال میوه های مناطق خشک و سردسیر است.میوه ی این نهال در بازار فروش عالی داشته که می تواند یک سود عالی را برای شما به همراه داشته باشد.

نهال بادام دیر گل:

از جمله مقاوم ترین نهال بادام ها به سرما می توان به رقم دیرگل نهال بادام با صرفه اقتصادی اشاره کرد که حدود 20 روز دیرتر از سایر واریته ها گل می دهد و نهال را از سرما محافظت می کند.

نهال بادام خوشه ای:

نهال بادام خوشه ای یکی از محبوب ترین و بهترین گونه ها برای مناطق سردسیر است، این رقم بادام دیرگل مغز پر و پوست نازکی دارد.

نهال بادام تونو:

رقم نهال بادام تونو در شرایط سرد به خوبی رشد می کند، محصول تا دمای 20- درجه آسیب نمی بیند، بهره وری بالا و کیفیت و وزن بادام باعث محبوبیت و فروش این نهال شده است.

خرید نهال گردو از مرکز معتبر فروش نهال، غرب نهال:

همان‌طور که می‌دانید تشخیص گونه‌های متفاوت نهال بادام و نهال گردو دیرگل، کار آسانی نیست. همچنین خرید نهال گردو باکیفیت، یکی از اصول مهم برای داشتن درختانی پربار و سالم در آینده به شمار می‌رود.

اگر شما هم می‌خواهید درختانی باکیفیت و سالم داشته باشید، تنها کافی است نهال ‌های بادام و گردو دیرگل خود را از «غرب نهال» خریداری کنید. نهالستان غرب نهال، بزرگترین تولید کننده انواع نهال بادام و گردو در ایران ، آماده ارائه خدمات به شما باغداران و دوستداران طبیعت است. کافیست تنها به وب سایت رسمی غرب نهال مراجعه کرده یا برای دریافت مشاوره و خرید با شماره تماس‌ زیر ارتباط بر قرار کنید.

شماره تماس کارشناسان مشاوره و فروش غرب نهال 09026513209

وب سایت نهالستان غرب نهال gharbnahal.ir

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید