آخرین خبرها از میزان مصدومیت هافبک تیم ملی

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۳:۴۶
    کد خبر :908832

دکتر علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت وحید امیری بعد از پایان بازی با ذوب‌آهن به سایت رسمی این باشگاه گفت: امیری در دقایق پایانی بازی دچار مصدومیت‌ از ناحیه کمر شد و شدت مصدومیش به حدی بود که نمی‌توانست از جای خود بلند شود. او با آمبولانس به فرودگاه برده شد تا با کمترین میزان حرکت و مراقبت کامل با تیم به تهران برگردد.

او ادامه داد: سعید آقایی نیز در نیمه نخست از ناحیه خارج ران دچار ضرب دیدگی شد که بلافاصله از زمین خارج شد. او هم تحت مراقبت است و فردا معاینات تکمیلی روی پای انجام می‌شود تا بتوانیم تشخیص دقیقی داشته باشیم. علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت وحید امیری بعد از پایان بازی با ذوب‌آهن به سایت رسمی این باشگاه گفت: امیری در دقایق پایانی بازی دچار مصدومیت‌ از ناحیه کمر شد و شدت مصدومیش به حدی بود که نمی‌توانست از جای خود بلند شود. او با آمبولانس به فرودگاه برده شد تا با کمترین میزان حرکت و مراقبت کامل با تیم به تهران برگردد.

او ادامه داد: سعید آقایی نیز در نیمه نخست از ناحیه خارج ران دچار ضرب دیدگی شد که بلافاصله از زمین خارج شد. او هم تحت مراقبت است و فردا معاینات تکمیلی روی پای انجام می‌شود تا بتوانیم تشخیص دقیقی داشته باشیم.

تسنیم/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید