آخرین خبرها از رای دیدار سپاهان و الاتحاد

  • ورزشی
  • جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ ۱۹:۰۰
    کد خبر :1029388
رای بازی الاتحاد و سپاهان

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: مجموعه حقوقی این باشگاه پیگیر مسائل حقوقی بازی برگزار نشده با الاتحاد عربستان در کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا و دیگر مبادی بین‌المللی است.

محمدرضا ساکت روز جمعه در جریان برگزاری جشن هفتادمین سالروز تاسیس باشگاه سپاهان افزود: هنوز رای این بازی صادر نشده است و در باره دیگر مسائل داخلی باشگاه نیز از آنجا که لوایح مختلفی تقدیم کرده‌ایم منتظر رای کمیته استیناف هستیم.

وی درباره پیگیری باشگاه به دلیل کسر چهار امتیاز از تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: در جهت احقاق حقوق خود پیگیر هستیم و در این راستا مبادی مختلف ملی و بین المللی وجود دارد و امیدواریم مسیر موفقیت را برای فوتبال و سایر رشته ها طی کنیم.

مدیرعامل سپاهان تصریح کرد: ما همچنین درباره باشگاه های دیگر بنا به توصیه های فدراسیون فوتبال صحبتی نخواهیم کرد اما اگر موضوعی مربوط به باشگاه باشد آن را بصورت مکتوب ارسال می کنیم، زیرا به دنبال ملتهب کردن فضای فوتبال کشور نیستیم.

ساکت افزود: درباره با مسائل کاری چیزی را در فضای رسانه‌ها و عرصه‌های عمومی مطرح نمی‌کنیم چرا که اعتقاد داریم باید یک فضای ورزشی سالم دور از جریان سازی رسانه‌ای وجود داشته باشد.

ایرنا/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید