آخرین اقدامات کمیته بررسی حادثه تروریستی مجلس + جزئیات

    کد خبر :37979

یک عضو هیئت‌رئیسه مجلس آخرین اقدامات کمیته بررسی حادثه تروریستی پارلمان را تشریح کرد.

احمد امیرآبادی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین اقدامات و برنامه‌های کمیته بررسی حادثه تروریستی مجلس، گفت: جلسات مکرر این کمیته با شاهدان عینی، کارمندان مجلس و نمایندگانی که در محل حادثه حضور داشتند به طور متناوب در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه فیلم‌های دوربین‌های مداربسته داخل مجلس از سوی کمیته بررسی حادثه تروریستی مجلس مورد بازبینی قرار گرفته، اظهار داشت: هنوز تحقیقات پیرامون ابعاد وقوع این حادثه تروریستی ادامه دارد و به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: قرار است در کمیته بررسی حادثه تروریستی مجلس، گزارشی از نتایج تحقیقات آماده و به هیئت‌رئیسه پارلمان ارائه کنیم که به زودی این کار انجام می‌شود.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر این کمیته، گزارش وزرای کشور و اطلاعات در نشست غیرعلنی پارلمان که به موضوع حادثه تروریستی مجلس اختصاص داشت، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی تأکید کرد: قرار است بر مبنای گزارش کمیته بررسی حادثه تروریستی مجلس، تمهیداتی در جهت امنیت بیشتر ساختمان‌های مجلس اندیشیده شود.

به گزارش تسنیم، کمیته بررسی حادثه تروریستی مجلس به ریاست محمد آشوری و با عضویت احمد امیرآبادی، بهروز نعمتی و محمد جعفری رئیس حوزه ریاست مجلس در هیئت‌رئیسه مجلس تشکیل شده است.

در روز چهارشنبه (17 خرداد) 3 تروریست در حمله‌ای انتحاری وارد ساختمان دفتر مراجعات مردمی نمایندگان مجلس شدند که براثر آن 17 نفر از جمله نیروهای حفاظت سپاه پاسداران و کارمندان مجلس شورای اسلامی و نیز تعدادی از مردم به شهادت رسیدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید