آخرین اخبار از تجمعات امروز پایتخت

    کد خبر :945490
تجمعات امروز پایتخت

در پی فراخوان‌های صورت گرفته در فضای مجازی مبنی بر برگزاری تجمعاتی در  محلات تهران از پیش از ظهر امروز (شنبه ۱۶ مهر) نیروهای انتظامی و امنیتی به صورت گسترده در برخی خیابان‌های تهران خصوصا در اطراف مراکز دانشگاهی از جمله دانشگاه تهران و صنعتی شریف استقرار یافته و رفت‌وآمدهای صورت گرفته را تحت کنترل قرار دادند.

این هفته دانشگاه شریف همچنان به صورت غیرحضوری به فعالیت ادامه می‌دهد و اساتید دانشگاه نیز تحصن امروز خود را به دلیل جلوگیری از «سوءاستفاده بیگانه‌ها» لغو کرده بود.

فراخوان امروز مربوط به ساعت ۱۱ بود که از حوالی ساعت ۱۱ و نیم و همزمان با از حالت معمول خارج شدن رفت‌وآمدها، حضور نیروهای امنیتی نیز پررنگ تر شد و سعی در پراکنده کردن تجمع کنندگان داشتند.

محله فلاح تهران، نارمک، پونک، شهرک غرب، سعادت آباد، مترو شریف، لاله‌زار، خیابان انقلاب ، ناصر خسرو و … از جمله محلاتی بودند که در آن تجمعات پراکنده و محدود شکل گرفت و در برخی مناطق از جمله محله نارمک برخی تجمع کنندگان نسبت به  تخریب اموال عمومی ازجمله حفاظ آهنی خطوط بی آر تی ، تابلوهای راهنمایی و آتش زدن سطل های زباله اقدام کردند و در برخی موارد از جمله در محله بازار تهران حتی به این نیز بسنده نکرده و نسبت به آتش زدن کیوسک نیروی انتظامی اقدام کردند.

در برخی محلات از جمله بازار تجریش، لاله زار و حتی بازار تهران اکثر مغازه ها تعطیل بود که علت آن از سوی برخی کسبه بیم از تخریب عنوان شد.

ایسنا/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید