آتش ‌سوزی انبار لوازم خانگی در گناوه پس از ۱۰ ساعت مهار شد

    کد خبر :793998

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه گفت: آتش سوزی گسترده یک انبار لوازم خانگی در این شهر با تلاش ماموران این ایستگاه و همکاری مردمی پس از ۱۰ ساعت در بامداد سه‌شنبه مهار شد.

ولی سیفی روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: ماموران این ایستگاه درپی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی انبار لوازم خانگی با فاصله زمانی ۲ دقیقه در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کردند.

وی اظهارکرد: عملیات امداد و نجات باتوجه به شدت حریق و حرارت بسیار زیاد به علت دو فومه بودن سقف انبار به طرف پایین و ایزوگام دیوار ساختمان همجوار با مشکل مواجه شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه گفت: دراین عملیات نفس گیر، آتش سوزی پس از ۱۰ساعت مهار شد و اجناس سوخته شده برای جلوگیری از بروز دوباره آتش سوزی به خارج از انبار انتقال و در محل مناسب ایمن شد.
وی افزود: این حادثه خسارات مالی فراوان برجای گذاشت و یکی از آتش نشانان از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.

سیفی شروع آتش سوزی را ساعت ۱۸:۴۰ روز دوشنبه و پایان آن را ۴:۴۰۰ دقیقه بامداد سه شنبه اعلام کرد و گفت: علت آتش سوزی در حال بررسی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه گفت: با فروکش کردن آتش، ماموران ایستگاه هم اکنون در حال لکه‌گیری انبار لوازم خانگی هستند تا در صورت مشاهده آتش خفته ، اقدام به خاموشی آن کنند.

شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید