آتش‌ سوزی در دو شعبه بانکی در اهواز

  • حوادث
  • چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۵:۵۸
    کد خبر :130701

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز از وقوع دو حادثه آتش‌سوزی در یک شعبه بانک و یک شعبه موسسه مالی و اعتباری در اهواز خبر داد.

محمود روزبهانی اظهار کرد: حادثه نخست بامداد امروز(3 آبان ماه) در موسسه مالی و اعتباری ملل در خیابان سی‌متری نبش خیابان کافی رخ داد. این حادثه ساعت 2:27 بامداد به آتش‌نشانی اهواز اطلاع داده شد که اولین گروه آتش‌نشانان در ساعت 2:29 در محل حادثه حاضر بودند.

وی افزود: عملیات مهار این آتش‌سوزی در ساعت 3:26 بامداد به اتمام رسید. در این عملیات سه دستگاه خودروی آتش‌نشانی شامل دو دستگاه خودروی اطفای حریق و یک دستگاه خودروی امداد و نجات حضور داشتند.

روزبهانی گفت: در دومین حادثه آتش‌سوزی بامداد امروز، شعبه بانک ملی در منطقه زیتون کارگری، خیابان علامه، نبش خیابان کارون طعمه حریق شد.

وی بیان کرد: این حادثه نیز ساعت 2:47 بامداد یعنی 20 دقیقه پس از وقوع آتش‌سوزی نخست در خیابان سی متری، به آتش‌نشانی اهواز اطلاع‌رسانی شد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز ادامه داد: نخستین گروه آتش‌نشانان ساعت 2:50 در محل حاضر بودند و عملیات اطفای حریق در ساعت 4:56 به اتمام رسید. در این عملیات نیز دو دستگاه خودروی اطفای حریق و یک دستگاه خودروی امداد و نجات حضور داشتند.

وی با بیان اینکه علت و انگیزه وقوع این دو حادثه آتش‌سوزی از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و همچنین مراجع انتظامی و قضایی در حال بررسی است، گفت: تا بررسی‌ها به نتیجه قطعی نرسد، نمی‌توان علت و انگیزه این دو آتش‌سوزی را اعلام کرد.

روزبهانی اظهار کرد: همچنین میزان خسارات وارد شده در حال بررسی است و پس از تکمیل گزارش بررسی‌ها، میزان خسارت نیز اعلام خواهد شد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید