آتش‌سوزی در اداره برق خیابان ستارخان / تصاویر

  • حوادث
  • چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۱۹
    کد خبر :734763

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با پویا با اعلام خبر آتش‌سوزی در یکی از ادارات برق در خیابان ستارخان، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 11:46 امروز آتش‌سوزی در خیابان ستارخان، در یکی از ادارات مربوط به اداره برق، به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به قرار گرفتن یک ایستگاه آتش‌نشانی در مجاورت محل حادثه ادامه داد: آتش‌نشانان در کمتر از دو دقیقه به محل حادثه رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: در محوطه باز این اداره برق، یک دستگاه بزرگ تولید برق وجود داشت که در بخشی از قسمت خنک‌کننده آن و تجهیزات برقی (فیلترها و بخش کاغذی) آتش‌سوزی روی داده بود.

ملکی بیان کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان، عوامل اداره برق نیز پس از قطع برق و ایمن‌سازی، مشغول خاموش کردن آتش شده بودند اما به تنهایی نمی‌توانستند این کار را به اتمام برسانند که آتش‌نشانان ضمن آغاز عملیات، به سرعت آتش باقیمانده را خاموش کردند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت، گفت: آتش‌نشانان محل حادثه را پس از ایمن‌سازی تحویل مسئولان مربوطه دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید