آتش‌سوزی ساختمانی قدیمی در میدان بهارستان

  • حوادث
  • چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ۸:۵۵
    کد خبر :982027
آتش‌سوزی ساختمانی قدیمی در میدان بهارستان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی یک ساختمان قدیمی در بهارستان خبر داد.

جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۲۳:۳۲ سه شنبه شب، یک مورد حادثه حریق در یک ساختمان قدیمی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و پشتیبانی به محل حادثه واقع در میدان یهارستان، خیابان نظامیه اعزام شد، ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک ساختمان قدیمی یک طبقه با یک طبقه زیرزمین رخ داده و شعله‌های آتش درحال سرایت به ساختمان‌های دیگر است.

ملکی با بیان اینکه این ساختمان به انبار تبدیل شده بود، خاطرنشان کرد: تمام این ساختمان و حتی بخشی از حیاط آن، مملو از لوازم یدکی ساختمان بود. شعله‌های آتش نیز تمام ساختمان و حیاط را در برگرفته و در حال سرایت به زیرزمین بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان دقایقی بعد شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و اطفا کردند، گفت: دو مرد نیز در محل حضور داشتند که موفق به نجات جان خود شده و از ساختمان خارج شدند.

وی با بیان اینکه خسارات مالی ناشی از این حادثه بالا بود، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند، همچنین کارشناسان آتش‌نشانی نیز اقدامات خود برای یافتن دلیل این حادثه را آغاز کردند.

ایلنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید