آبروریزی گسترده برای گوشی 2 هزار دلاری سامسونگ؟

    کد خبر :522523

مدتی پیش شرکت سامسونگ به برخی از رسانه ها تعدادی محدود از گوشی تاشو 2 هزار دلاری خود را ارائه کرد. هدف از این کار نمایش اقتدار شرکت و بررسی تبلیغاتی آن بود، اما به نظر می رسد ضعف های گسترده گلکسی فولد همه معادلات را به هم ریخته است.

به گزارش انتخاب، شرکت سامسونگ که ماه ها روی گلکسی فولد یا همان گوشی تاشو معروف خود مانور داده است، اکنون با یک چالش جدی رو به رو است چرا که به نظر می رسد گلکسی فولد اساسا تاشو نیست.

یکی از افرادی که با این گوشی کار کرده گزارشگر سی ان بی سی است. او می گوید گوشی گلکسی فولد تنها یک یا دو روز پس از استفاده، تبدیل به کالایی غیرقابل استفاده می شود چرا که مدام با ضعف صفحه نمایش، روشن و خاموش شدن صفحه و حتی قطع نور نمایشگر رو به رو می شود.

دیتر بوهن از وب سایت خبری ورج می گوید: ” گوشی تاشو سامسونگ یعنی گلکسی فولد اصلا تا نمی شود چون یک لولای معیوب و بی مصرف دارد که به راحتی از دستگاه جدا می شود و بسیار ضعیف است.”

مارک گورمن از بخش فناوری بلومبرگ نیز می گوید: ” ضعف نمایشگر گلکسی فولد من را شوکه کرده و این نمایشگر اصلا با انتظارات من همخوانی ندارد.”

مارکس براونلی، از کارشناسان فعال در یوتیوب به محض برداشتن محافظ صفحه نمایشگر گلکسی فولد، با یک صفحه نمایش شکسته رو به رو شد. اما سخنگوی سامسونگ اعلام کرد اشتباه از سوی براونلی بوده چرا که شرکت سامسونگ از قبل هشدار داده بود که نباید محافظ نمایشگر را برداشت.

با این حال نمی توان تمام تقصیرها را به گرن حذف محافظ گذاشت چرا که دیگر خبرنگارانی که این کار را نکرده اند نیز در خصوص انعطاف پذیری صفحه نمایش بزرگ 7.3 اینچی گلکسی فولد با مشکل رو به رو شده اند.

سامسونگ در برابر این مشکلات سکوت نکرده و بیانیه ای منتشر کرده است. متن این بیانیه به این شرح است:

“تعداد محدودی از نمونه های اولیه گلکسی فولد، به رسانه ها برای بررسی ارائه شده است. ما چند گزارش مربوط به مشکلات صفحه اصلی در نمونه های ارائه شده دریافت کرده ایم. ما این موارد را به طور کامل بررسی می کنیم تا علت این موضوع را تعیین کنیم.به طور جداگانه، چندین بازرس گزارش دادند که حذف لایه محافظ بالای صفحه نمایش باعث خسارت به صفحه نمایش شده است. صفحه اصلی گلکسی فولد دارای یک لایه محافظ قدرتمند است که بخشی از ساختار صفحه نمایش را تشکیل می دهد. ما برای محافظت از صفحه نمایش از خش های ناخواسته این محافظ را تعیین کرده ایم.حذف لایه محافظ یا اضافه کردن چسب به صفحه اصلی می تواند باعث آسیب شود. ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که این اطلاعات به وضوح به مشتریان ما تحویل داده شده است.”

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید