گوشی اقتصادی جدید سامسونگ با باتری پرظرفیت بزودی معرفی می شود

    کد خبر :1067872
گوشی اقتصادی جدید سامسونگ با باتری پرظرفیت بزودی معرفی می شود

تصاویر رندر گلکسی M35، گوشی هوشمند اقتصادی آینده سامسونگ به صورت آنلاین منتشر شد. سامسونگ قرار است بزودی یک محصول جدید به سری گلکسی M اضافه کند.

بازتاب-ایوان بلاس رندر سه بعدی گلکسی M35 را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت. این تصویر گزینه‌های رنگی و طراحی گلکسی M35 را نشان می‌دهد. این گوشی دارای یک نمایشگر حفره وسط و سیستم دوربین سه گانه، مشابه سری قبلی گلکسی A است. علاوه بر این، گوشی در سه رنگ مختلف عرضه می‌شود.

می توان گفت که گلکسی M35 ظاهری بسیار مدرن دارد. در مقایسه با سری گلکسی M که قبلا عرضه شده، به نظر می‌رسد حاشیه‌های صفحه نمایش نازک‌تری دارد. علاوه بر این، عقب گوشی شبیه به سری گلکسی اس 24 است، اما همچنان یک پوشش پلاستیکی دارد.

گوشی اقتصادی جدید سامسونگ با باتری پرظرفیت بزودی معرفی می شود

انتظار داریم گلکسی M35 با چیپست Exynos 1380 عرضه شود و به اندروید 14 مجهز است. شماره مدل گوشی هوشمند آینده، SM-M356B/DS که قبلا فاش شده بود. گلکسی M35 را می‌توان یک نسخه به روز شده از Galaxy A35 در نظر گرفت، زیرا A35 دارای چیپست Exynos 1380 است و M35 پیشتر با همان پردازنده در Geekbench دیده شده بود.

ایوان بلاس همچنین فاش کرد که M35 دارای باتری 6000 میلی آمپرساعتی است که 20 درصد بیشتر از ظرفیت باتری گلکسی A35 محسوب می‌شود. در حالی که هر دو گوشی دارای مشخصات مشابهی هستند، اما کاملاً یکسان نیستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید