چگونه در آیفون موقعیت مکانی را با دیگران به اشتراک بگذاریم

    کد خبر :976885
آیفون

قابلیت اشتراک‌گذاری لوکیشن کاربردی بوده، بخصوص هنگامی که می‌خواهید به دوست یا آشنایان خود آدرس دقیقی ارائه دهید. برخی از افراد ممکن است دارای گوشی آیفون باشند و ندانند چگونه باید لوکیشن در اختیار گذاشت.

بازتاب-در این مطلب قصد داریم نحوه اشتراک‌گذاری لوکیشن در گوشی آیفون را شرح دهیم. این راهنما برای افرادی که از این تلفن هوشمند اپل برخوردار هستند، بسیار مفید خواهد بود. این ممکن است ساده‌ترین روش باشد، زیرا احتمالاً قبلاً به شخصی که می‌خواهید موقعیت مکانی خود را با او به اشتراک بگذارید پیامک ارسال می‌کنید. برای ارسال پیامک به شخصی دقیقاً در جایی که هستید، این مراحل را دنبال کنید:

آیفون

  1. یک مکالمه را در پیام‌ها باز کرده و روی نام/تصویر گیرنده در بالای صفحه ضربه بزنید.
  2. روی Send My Current Location ضربه بزنید.
  3. یک نقشه کوچک از موقعیت مکانی شما بلافاصله در مکالمه شما آشکار می‌شود.

اگر گیرنده شما آیفون داشته باشد و روی نقشه ضربه بزند، صفحه اطلاعات با گزینه‌ای برای دریافت مسیرها از طریق نقشه اپل باز می‌شود. اگر گیرنده شما آیفون نداشته باشد، یک لینک Apple Maps را دریافت می‌کند که در مرورگر او باز می‌شود.

اگر می‌خواهید مکان خود را برای مدت زمان طولانی‌تری به اشتراک بگذارید:

  1. روی نام/تصویر گیرنده خود در مکالمه پیام‌ها ضربه بزنید.
  2. سپس Share My Location را انتخاب کنید.
  3. اشتراک‌گذاری برای یک ساعت، اشتراک‌گذاری تا پایان روز یا اشتراک‌گذاری نامحدود را انتخاب کنید.
  4. طرف مقابل اعلانی دریافت می‌کنند که شما مکان خود را با آنها به اشتراک می‌گذارید و شما به برنامه Find My آنها اضافه می‌شوید.

فقط به خاطر داشته باشید که این تنها برای سایر کاربران آیفون کار می‌کند.

چگونه به سرعت آدرس خانه خود را در پیام‌ها به اشتراک بگذارید

آیفون

اگر آدرس خود را تحت مخاطب ذخیره کرده‌اید، می‌توانید آدرس منزل خود را از طریق پیام‌ها با تایپ کردن کلمات «آدرس من است» ارسال کنید. می‌توانید روی آن ضربه زده تا برنامه نقشه پیش فرض خود را باز کند.

چگونه با استفاده از برنامه Find My موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید

Find My به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های Apple خود و همچنین سایر کاربران آیفون را پیدا کنید. این برنامه ترکیبی از دو پیشنهاد قبلی اپل، Find My iPhone و Find My Friends است. همانطور که ممکن بوده انتظار داشته باشید، این تنها برای سایر کاربران آیفون نیز کار می‌کند، بنابراین شامل طرف اول نخواهد شد.

  1. روی برنامه Find My از صفحه اصلی خود ضربه بزنید.
  2. روی افراد در پایین سمت چپ ضربه بزنید.
  3. روی نماد + در بالای لیست مخاطبین ضربه بزنید.
  4. اشتراک گذاری مکان من را از کادر پاپ آپ انتخاب کنید.
  5. نام شخصی را که می‌خواهید مکان خود را با آن به اشتراک بگذارید تایپ کنید. توجه داشته باشید که فقط مخاطبین شما با آیفون یا آدرس ایمیل ظاهر می‌شوند.
  6. روی نام مخاطب ضربه زده و روی ارسال لمس کنید. انتخاب نمایید که آیا می‌خواهید یک ساعت، باقی روز یا به طور نامحدود به اشتراک بگذارید تا زمانی که مکان را به اشتراک بگذارید.
  7. یک کادر پاپ آپ دریافت خواهید کرد که می‌گوید شما شروع به به اشتراک گذاری مکان خود کردید و گیرنده خود اعلان‌هایی را دریافت می‌کند که موقعیت مکانی را با آنها به اشتراک گذاشتید و اطلاعات شما در برنامه Find My app مشاهده می‌شود.

نکته‌ای درباره اشتراک گذاری مکان ماهواره‌ای

آیفون

در حال حاضر ، تمام مدل‌های آیفون 14 توانایی هر دو پیام با خدمات اضطراری را دارند و در هنگام خارج از مناطق پوشش تلفن همراه، مکان خود را به اشتراک می‌گذارند. این بدان معناست که می‌توانید مکان خود را از طریق برنامه Find My حتی وقتی از شبکه خارج هستید، ارسال کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید