هدفون هوآوی FreeBuds 5i با قابلیت لغو نویز معرفی شد

    کد خبر :966351
هوآوی FreeBuds 5i

هواوی اخیرا هدفون FreeBuds 5i TWS را در چین خود معرفی کرده است. این هدفون دارای قابلیت حذف نویز فعال بوده و از صدای Hi-Res پشتیبانی می‌کند.

بازتاب-به‌تازگی شرکت چینی فروش محصول خود را در اروپا آغاز کرد. از امروز، مشتریان ایتالیایی و اسپانیایی با قیمت 100 یورو، در حالی که کاربران در بریتانیا می‌توانند آن را در فروشگاه آنلاین با قیمت 90 پوند پیش خرید کنند. کاربران در بریتانیا می‌توانند از 16 ژانویه به طور مستقیم Freebuds 5i را خریداری کنند. تا آن زمان، پیش‌سفارش فقط در فروشگاه هوآوی در دسترس است. از ابتدای ماه فوریه، هدفون در آمازون، آرگوس و کریس نیز در دسترس خواهند بود.

مشتریانی در بریتانیا که پیش‌سفارش می‌کنند، یک کوپن 10 پوندی زودهنگام برای فروشگاه آنلاین این شرکت دریافت خواهند کرد، در حالی که کاربران در اروپای قاره‌ای یک کیف مسافرتی رایگان برای Freebuds 5i دریافت خواهند کرد.

Freebuds 5i دارای درایورهای صوتی کامپوزیت پلیمری 10 میلی‌متری با محدوده فرکانس 20 هرتز 40 کیلوهرتز برای تجربه شنیداری همه‌جانبه است. علاوه بر این، دستگاه تا 42 دسی بل حذف نویز فعال را پشتیبانی می‌کند.

هوآوی FreeBuds 5i

این شامل شفافیت و پشتیبانی از حالت گیمینگ هم می‌شو. حالت گیمینگ تضمین می‌کند که کاربران دستگاه کمترین تأخیر ممکن را در طول بازی داشته تا از تاخیرهای عمده صدا جلوگیری کنند و تجربه کلی بازی خوبی را ارائه دهند. هر هدفون دارای یک باتری 55 میلی‌آمپرساعتی است، در حالی که کیس شارژ دارای یک باتری 410 میلی‌آمپرساعتی است. هواوی ادعا می‌کند که می‌تواند تا 28 ساعت با ANC خاموش و 18.5 ساعت با ANC روشن (با کیس) و تا 7.0 ساعت با ANC خاموش و 6.0 ساعت با ANC روشن (بدون کیس) دوام بیاورد.

هر دو روش شارژ کابلی و بی سیم توسط هدفون پشتیبانی می‌شوند. روش شارژ بی سیم به 110 دقیقه برای شارژ کامل دستگاه نیاز دارد، در حالی که روش شارژ استاندارد 60 دقیقه است. به لطف این ویژگی، می‌توانید همزمان دو دستگاه را با استفاده از بلوتوث V5.2 و اتصال دو دستگاه به هدفون متصل کنید. با توجه به استاندارد IP54، هدفون در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید