هتل پارسیان بوعلی همدان در لیست برترین هتل‌های همدان

    کد خبر :928298

گروه هتل‌های پارسیان به عنوان اولین و بزرگ‌ترین زنجیره هتلداری کشور، با مدیریت قوی توانسته نقش بزرگی در صنعت هتلداری کشور ایفا کند. (هتل پارسیان بوعلی همدان) نیز با قرار گرفتن در زیرمجموعه هتل‌های پارسیان و برخورداری از مدیریت صحیح، در لیست برترین‌های‌‌ هتل‌ همدان قرار گرفته است.

هتل 4 ستاره بوعلی همدان با قدمتی طولانی از سال 1332 تجربه‌ای ماندگار از اقامت را برای میهمانان و گردشگران فراهم کرده است. این هتل از دوساختمان مجزا با مجموع 36 واحد اتاق و سوئیت ساخته شده است. از جذابیت‌های اصلی هتل پارسیان بوعلی همدان، احاطه شدن ساختمان مرکزی با دو باغ زیبا است. این باغ‌های مصفا با ایجاد چشم اندازی جذاب، تجربه اقامتی دلنشین را برای میهمانان به یادگار خواهند گذاشت.

اتاق‌های هتل پارسیان بوعلی همدان

اتاق دو تخته : ظرفیت 1 نفر و با امکانات تخت دبل با متراژ 24 متر مربع و صبحانه

اتاق دو تخته دبل : ظرفیت 2 نفر و با امکانات تخت دبل با متراژ 24 متر مربع و صبحانه

اتاق دو تخته تویین :  ظرفیت 2 نفر و با امکانات دو تخت سینگل و صبحانه

اتاق سه تخته : ظرفیت 3 نفر و با امکانات یک تخت دبل و یک تخت سینگل با متراژ 28 متر مربع و صبحانه

اتاق 4 تخته : ظرفیت 4 نفر و با امکانات دو تخت دبل با ظرفیت 28 متر مربع و صبحانه

ویژگی مشترک امکانات اتاق‌های هتل پارسیان همدان چیست؟

شرکت گروه هتل‌های پارسیان سابقه درخشانی در امر هتلداری دارد و هتل بوعلی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در همین راستا مدیران هتل سعی بر آن داشته اندکه امکانات رفاهی خوبی را برای یک اقامت خاطره انگیز فراهم سازند. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

یخچال، تلفن، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم اعلام حریق، کافی نت، صندوق امانات، فکس، نماز خانه، خشکشویی، تهویه مطبوع، سالن همایش، کافی شاپ، رستوران الوند (با ظرفیت ٨٠ نفر)، رستوران پارسه (با گنجایش ١٢٠ نفر)، تالار شیشه‌ای و پارکینگ، روم سرویس، اینترنت در لابی، اتاق بازی، پارک کودک، تاکسی سرویس، استخر روباز، سالن ورزشی

سالن‎های پذیرایی هتل بوعلی همدان

رستوران پارسه در طبقه منفی یک هتل با ظرفیت 120 نفر و سرو انواع غذای ایرانی در هتل بوعلی همدان مشغول فعالیت است.

سالن کنفرانس هتل بوعلی همدان در لابی با ظرفیت 70 نفر قرار دارد. این سالن با امکانات ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری، نورپردازی و میان وعده ارائه می‌گردد.

تالارهای دریای نور و کوه نور واقع در طبقه اول هتل پارسیان همدان با گنجایش 480 ‏نفر، محل مناسبی برای برگزاری انواع ضیافت‌ها، جشن‌های عروسی، ‏کنفرانس‌ها و سمینارها است. این سالن‌ها با توجه به نیاز شما، می‌توانند بوسیله پارتیشن برقی به 3 ‏بخش مجزا تقسیم شوند.

موقعیت مکانی هتل بوعلی همدان و جاذبه‌های اطراف آن چیست؟

موقعیت مکانی هتل همواره معیار مهمی برای انتخاب یک هتل خوب است. هتل بوعلی همدان با موقعیت مکانی مناسب در مرکز شهر، میدان جهاد ابتدای خیابان بوعلی سینا، دسترسی خوبی تا مکان‌های مهم شهر دارد. از این رو می‌توانید به آسانی از آرامگاه بوعلی، بقعه استرو مردخای، گنبد علویان، میراث فرهنگی وگردشگری، آرامگاه بابا طاهر، تپه هگمتانه، گنج نامه ولالجین بازدید کنید.

همجواری هتل با بوستان ارم و بلوار ارم تجربه پیاده روی، دوچرخه سواری و اسب سواری در فضایی دل‌انگیز را به راحتی در اختیار شما خواهد گذاشت. هم‌چنین با حدود 1 ساعت و 15 دقیقه طی مسافت با خودرو، به غار معروف و زیبای علی صدر رسیده و لحظات زیبایی را در سفر خود تجربه خواهید کرد.

قوانین هتل پارسیان بوعلی همدان چیست؟

عموما سوال‌های زیر درباره قوانین هتل برای مسافران ایجاد می‌شود:

مدارک مورد نیاز برای پذیرش در هتل چیست؟

هنگام ورود به هر هتل، همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه جهت پذیرش الزامی می‌باشد. لازم به ذکر است که برای احراز زوجیت، ملاک اصلی ذکر نام همسر در شناسنامه است. صیغه نامه معتبر با مهر برجسته نیز قابل پذیرش است.

قوانین ورود و خروج هتل چیست؟

مسافرین گرامی ‌می‌توانند از ساعت ۱۴:۰۰ اتاق خود را تحویل گرفته و از ساعت ۱۲:۰۰ اقامتگاه خود را تحویل دهند.

قوانین کنسل کردن هتل چیست؟

در صورت اعلام کنسلی بین ۱۵ لغایت ۱۹روز قبل، جریمه هتل شامل ۱۰درصد از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده است. اعلام کنسلی بین ۱۱ لغایت ۱۴ روز قبل، جریمه هتل شامل ۱۵درصد از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده، بین ۶ لغایت ۱۰ روز قبل، جریمه هتل شامل ۲۵ درصد از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده، بین ۳ لغایت ۵ روز قبل، جریمه هتل شامل ۵۰ درصد از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده و در کمتر از ۴۸ ساعت، جریمه هتل شامل ۸۰ درصد از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده است.

آیا اقامت کودکان در هتل رایگان است؟

با توجه به قانون هتل، نرخ خردسال تا سن ۶ سال، رایگان محاسبه می‌شود.

نظر مسافران هتل پارسیان بوعلی همدان

بهره‌مندی از نظرات مسافران و تجربیات قبلی آن‌ها، تصویر شفاف‌تری از هتل و امکانات آن برای شما ایجاد کرده و نقش مهمی در تصمیم‌گیری جهت انتخاب هتل خواهد داشت. با توجه به آن که هتل بوعلی در لیست باکیفیت‌ترین اقامتگاه‌های این شهر قرار گرفته، گزینه ایده‌آل بسیاری از گردشگران این منطقه به شمار می‌رود.

بیشتر مسافرین این هتل از موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان به مرکز شهر و اماکن مهم شهر رضایت دارند. هم‌چنین از سطح امکانات و خدمات اتاق‌ها و برخورد پرنسل نیز رضایتمند هستند. پیشنهاد می‌شود جهت بررسی بیشتر نظرات مسافران و رزرو هتل، به سایت جااینجاس (www.jainjas.com) مراجعه کنید.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید