مرگ هشت فوتبالیست گینه‌ای در حادثه واژگونی مینی‌بوس (عکس)

  • ورزشی
  • شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۴۴
    کد خبر :694908

به گزارش ESPN، هشت تن از بازیکنان تیم باشگاهی «اتوال گینه» در اثر واژگونی مینی‌بوس تیم در روز پنجشنبه جان سپردند.

طبق اعلام سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال گینه، اعضای تیم اتوال برای انجام یک بازی در لیگ این کشور عازم خانه حریف بودند که مینی‌بوس آنها واژگون می‌شود و در این حادثه هشت نفر جان می‌سپارند و تعدادی دیگر مجروح می‌شوند.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط وزرات دفاع و امنیت شهروندی گینه، در این حادثه 19 تن مجروح شده‌اند که در مورد 17 نفر شدت جراحات بسیار زیاد است.

در برخی گزارش‌ها، تعداد جان باختگان حادثه 9 نفر اعلام شده بود اما طبق اعلام ESPN، آلمامی کیتا، پسر عموی نبی کیتا هافبک لیورپول، جزو جان باختگان نیست اما به دلیل جراحات وارده به بیمارستان کیپه در حومه شهر کنکاری پایتخت گینه منتقل شده است.

ظاهراً حادثه در منطقه تیمبو در فاصله 250 کیلومتری شهر کنکاری رخ می‌دهد. 27 تن از اعضای تیم اتوال از شهر کانکاری سفر 650 کیلومتری خود به مقصد شهر کانکان برای مصاف با تیم کاریفاموریا آغاز کرده بودند که مینی‌بوس آنها به دلیل داشتن سرعت بالا از مسیر منحرف می‌شود و با یک درخت برخورد می‌کند و واژگون می‌شود.

به گزارش تسنیم،این دومین حادثه‌ای است که در سه ماه گذشته فوتبال گینه را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در ماه دسامبر سال 2019 نیز دو تن از بازیکنان تیم واکریا به دلیل تصادف شبانه اتوبوس این تیم پس از برخورد با یک تریلی حمل چوپ که به دلیل نقص فنی در جاده متوقف شده بود، جان سپردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید