مرسدس از G کلاس در نسخه Professional Line رونمایی کرد

  • خودرو
  • جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۴۵
    کد خبر :843862

پس از معرفی کانسپت EQG در نمایشگاه خودرو مونیخ، نگاه علاقمندان به سوی مرسدس‌بنز G کلاس جلب شده است، چراکه احتمال می‌­رود این خودروی محبوب در حال گذراندن آخرین روزهای حیات خود باشد. اما خودروساز آلمانی هنوز این محصول ماندگار خود را فراموش نکرده و یک تریم جدید از این خودرو را برای سال 2022 معرفی نموده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– این نسخه جدید با لقب Professional Line معرفی شده که موارد تازه‌­ای همچون رینگ‌های 18 اینچی 5 پره با تایرهای ضخیم، گل پخش­‌کن­‌های جلو و عقب و میله­‌های محافظ چراغ‌های جلو را به صورت استاندارد به همراه دارد. اما تغییرات به همین نقطه ختم نمی‌شود، چراکه خریدار G کلاس Professional Line می‌­تواند موارد بیشتری مثل ریل سقفی با قابلیت نصب چادر سفری، نگهدارنده زاپاس بدون کاور، رنگ نارنجی mango متالیک، سپرهای مشکی و نایت پکیج شامل روکش مشکی آینه­‌های جانبی و لوگوی مرسدس‌بنز را نیز سفارش دهد.

برخی موارد دیگر هم برای نخستین بار در Professional Line به صورت استاندارد عرضه شده است، که شامل زمینه تیره چراغ‌های عقب و نورپردازی داخلی با 64 رنگ متفاوت می­‌شود. امکان انتخاب دو تریم Exclusive Line و AMG Line برای تزئیات ظاهری G کلاس 2022 فراهم شده است، درحالی‌که در فضای داخلی هم سه تریم استاندارد، Exclusive Line و Superior Line قابل سفارش است، که در برخی جزئیات با یکدیگر متمایز هستند.

شرکت مرسدس‌بنز فعلاً هیچ خبری درمورد قیمت G کلاس منتشر نکرده است، ولی علاقمندان می­‌توانند تا 12 سپتامبر در نمایشگاه خودرو مونیخ با این خودرو ملاقات کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید