لپ‌تاپ راگ فلو Z13 ایسوس احتمالا برای رقابت با سرفیس پرو معرفی خواهد شد

    کد خبر :857861
لپ‌تاپ راگ فلو Z13 ایسوس احتمالا برای رقابت با سرفیس پرو معرفی خواهد شد

بر اساس تصاویر جدید فاش‌شده، ظاهرا ایسوس قصد دارد یک لپ‌تاپ جدید برای رقابت با سرفیس‌پرو مایکرسافت به بازار عرضه کند.

ایسوس احتمالا مدل جایگزین لپ‌تاپ راگ فلو ایکس ۱۳ (ROG Flow X13) را معرفی خواهد کرد؛ لپ‌تاپی که می‌توان از آن برای بازی نیز استفاده کرد. یکی از افشاگران معروف خبرهای فناوری به‌نام ایوان‌بلس به‌تازگی یک توئیت منتشر کرده است که حاوی تصویری از راگ فلو زد ۱۳ (ROG Flow Z13) است. این محصول در نگاه اول شباهت زیادی به سرفیس‌پرو ۸ مایکروسافت دارد.

به گزارش زومیت، اگر راگ فلو زد ۱۳ شباهتی با X13 داشته باشد، احتمالا از همین حالا نسبت به عملکرد آن آگاهی داریم. X13 یک لپ‌تاپ تبدیل شونده است که می‌توان آن را به کارت گرافیک‌های اکسترنال ایسوس موسوم به XG Mobile متصل کرد. این اقدام تأثیر زیادی روی بهبود عملکرد گرافیکی یک لپ‌تاپ سبک‌وزن دارد.

کارت‌ گرافیک اکسترنال مورد اشاره همچنین به‌عنوان یک داک یواس‌بی عمل می‌کند و تعدادی درگاه اضافه در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ بدین ترتیب، لپ‌تاپ ۱۳ اینچی ایسوس به یک سیستم گیمینگ انعطاف‌پذیر تبدیل خواهد شد. به‌نظر می‌رسد راگ فلو زد ۱۳ نیز امکان اتصال به کارت گرافیک اکسترنال را در دسترس کاربران قرار دهد، بنابراین مایکروسافت احتمالا باید در این مورد نگران باشد.

لپ‌تاپ راگ فلو ایکس ۱۳ امسال معرفی شده است، بنابراین باید دید که ایسوس چه بهبودهایی را روی مدل جدید آن یعنی Z13 اعمال خواهد کرد. تصویر فاش‌شده از این محصول در کنار مجموعه عکس‌هایی دیگری که ایرباد بی‌سیم ROG و ROG Zephyrus Duo 16 را نشان می‌دهد، منتشر شده است. البته تا این لحظه، هیچ جزئیات دیگری در مورد این محصولات در دسترس نیست و منبع اصلی این تصاویر نیز فعلا مشخص نشده است. شاید ایسوس درحال آماده شدن برای نمایشگاه CES ۲۰۲۲ است؛ رویداد سالانه‌ای که در ماه ژانویه آغاز خواهد شد. این احتمال هم وجود دارد که ایسوس تصمیم داشته باشد که یک رویداد اختصاصی و غافل‌گیرکننده، برای معرفی لپ‌تاپ جدید خود برگزار کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید