شاسی بلند لامبورگینی Urus S رونمایی شد

    کد خبر :944965

لامبورگینی مدل جدیدی از شاسی بلند Urus را به نام لامبورگینی Urus S رونمایی کرد، مدلی که همانطور قابل پیش بینی بوده دارای پیشرانه قوی‌تر نسبت به نسخه استاندارد اوروس است و کمی ارتقا ظاهری هم پیدا کرد.

بازتاب-‌‌ لامبورگینی Urus S با یک موتور 4.0 لیتری توربو دوقلو هشت سیلندر که قدرت 656 اسب بخاری ارائه می‌دهد، همراه است. این پیشرانه موجب شده تا اوروس اس دارای شتاب صفر تا 100 کمتر از 3.5 ثانیه داشته و به سقف سرعت 302 کیلومتربرساعت برسد.

استفان وینکلمن مدیرعامل لامبورگینی درباره این مدل بیان داشت که، در واقع اوروس اس جانشین Urus اصلی است که یک جایگاه جدید Super SUV در بخش لوکس ایجاد کرد. Urus S در کنار Urus Performante جدید برای کسانی که به دنبال حداکثر عملکرد در جاده هستند، قدرت بیشتری را همراه با تطبیق پذیری و ویژگی‌های لوکس ارائه می کند تا وضعیت خود را به عنوان بهترین شاسی بلند لامبورگینی در لایف استایل تایید کند.

شاسی بلند لامبورگینی Urus S رونمایی شد

Urus جذابیت خود را برای کسانی که به دنبال ترکیب قاطع ترین SUV و یک لامبورگینی برای رانندگی هر روز هستند، ثابت کرده است، Urus S کاملاً در کنار Urus Performante جدید قرار می‌گیرد، برای کسانی که خالص ترین عملکرد، لوکس و تطبیق پذیری را انتخاب می کنند. تاکنون این شرکت ایتالیایی 2000 دستگاه اوروس اصلی را به تولید رساند و با مدل محدود جدید به دنبال جانشینی برجسته است.

قیمت پایه این مدل 195 هزار یورو بوده و بزودی دردسترس قرار می‌گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید