دانگ فنگ سریع ترین “مینی ون” جهان را معرفی کرد /عکس

  • خودرو
  • دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ۹:۰۶
    کد خبر :863813
دانگ فنگ سریع ترین "مینی ون" جهان را معرفی کرد

سال گذشته گروه خودروسازی دانگ فنگ از برند جدید خود با نام “لَنتو” بطور رسمی رونمایی کرد. این برند در زبان انگلیسی “VOYAH” نامگذاری شده است. لنتو به عنوان یک برند سطح بالا بخش مهمی از برنامه های آینده نگر دانگ فنگ را پوشش خواهد داد.

هم اکنون یک محصول جدید و به نوعی رکورددار در خانواده VOYAH معرفی شده که دریمر نام دارد. دریمر در واقع مینی ونی لوکس است که آنرا سریع ترین کلاس خود در جهان می دانند.

با آنکه کلاس مینی ون در بازار جهانی به اندازه شاسی بلند و سدان فروش ندارد اما در بازار چین شرایط متفاوتی وجود دارد و تقاضای بالا برای این مدل از خودرو موجب شده تا همچنان توسعه و ارائه محصولات جدید مورد توجه خودروسازان داخلی این کشور قرار داشته باشد.

دریمر در طراحی ظاهری شباهت هایی با تویوتا سی ینا را در ذهن مخاطب تداعی می کند. جلوپنجره بزرگ کرومی تقریبا 80 درصد دماغه را به خود اختصاص داده و به خوبی با طراحی کلی، هماهنگ شده است. البته این جلوپنجره راهی به داخل محفظه موتور ندارد و کاملا دکوری نصب شده است.

در بخش پیشرانه از نمونه تمام الکتریکی استفاده شده که هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با آن ارائه نشده اما تولیدکننده شاخص صفر تا 100 کیلومتر را مورد اشاره قرار داده که برابر با 5.9 ثانیه است. با این عدد باید دریمر را سریع ترین مینی ون استاندارد جهان بدانیم.

کارشناسان پیش بینی می کنند برای این مینی ون از ساختار پیشرانه مشابه شاسی بلند VOYAH استفاده شده باشد که آن پیشرانه از دو موتور الکتریکی با یک باتری 88 کیلووات ساعت تشکیل شده و میزان خروجی آن برابر با 684 اسب بخار و گشتاور 1040 نیوتن متر است.

به گزارش عصر ایران- در فضای داخل کابین امکانات استاندارد شامل گرم کن و تهویه صندلی، ماساژور، نمایشگر دیجیتال 3 بخشی در کنسول اصلی، فضایی مخفی در کنسول میانی برای نگهداری اشیا و … حضور دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید