«آزاده نامداری» درگذشت/ گزارش تکمیلی از نحوه کشف پیکر تا ادعای خودکشی و بارداری + تصاویر

    کد خبر :796147

لحظاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شده است.

بررسی ها نشان می هد پیکر وی جراحت نداشته است و نیروهای اورژانس پس از تماس اعضای خانواده نامداری در ساعت 18 و 30 دقیقه بر بالین وی حاضر می‌شوند.

آزاده نامداری خودکشی کرده است

خبرگزاری مهر به نقل از یک منبع آگاه ضمن اشاره به خودکشی مرحوم نامداری در مورد این اتفاق نوشت: یک منبع آگاه اعلام کرد ۲۴ ساعت از فوت پیکری که متعلق به آزاده نامداری است، می‌گذرد.  خانواده این مجری صداوسیما در چالوس بودند و چند روزی او تنها بوده است و پدر این خانم با اورژانس تماس می‌گیرد.

در بررسی‌های بیشتر از پیکر معلوم شد آزاده نامداری خودکشی کرده است و بیشتر از ۲۴ ساعت از فوت وی می‌گذرد.

تسنیم اما از قول منابعش مدعی است که ظاهراً حدود ۴۸ ساعت از مرگ وی می‌گذرد و پدر و مادر وی، پس از نگرانی از وضعیت فرزندشان و حضور در منزل وی، با پیکر بی‌جان دخترشان روبه‎‌رو شده بودند.

بعلاوه ساعت 19:50 امروز خبر کشف جسد آزاده نامداری، در طبقه هفتم یک برج (منزل) در خیابان مهستان شهرک غرب به پلیس 110 اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 134 شهرک قدس به محل اعلام خبر اعزام شدند.

بررسی‌های اولیه نشان داد که همسر و فرزند آزاده نامداری در منزل حضور نداشتند و به یکی از شهرهای شمال کشور رفته بودند.

تحقیقات بیشتر نشان داد پدر آزاده نامداری با دخترش تماس گرفته و به دلیل اینکه دخترش پاسخگوی تماسهای وی نبوده، سراسیمه همراه با مادر آزاده نامداری به منزل وی رفته و پس از شکستن در منزل، با پیکر بی‌جان دخترشان در اتاق پذیرایی منزل مواجه شدند.

در نهایت به گفته اورژانس به دلیل اینکه ۴۸ ساعت از مرگ گذشته است و نمی توانند تشخیص قطعی چهره را اعلام کنند، بازپرس کشیک قتل تهران و نماینده پزشکی قانونی برای تشکیل پرونده و تشخیص هویت جسد به محل کشف پیکر نامبرده اعزام شدند.

 

تکمیلی- چهارشنبه هشتم فروردین

نحوه کشف پیکر آزاده نامداری

تحقیقات بیشتر نشان داد پدر آزاده نامداری با دخترش تماس گرفته و به دلیل اینکه دخترش پاسخگوی تماسهای وی نبوده، سراسیمه همراه با مادر آزاده نامداری به منزل وی رفته و پس از شکستن در منزل، با پیکر بی‌جان دخترشان در اتاق پذیرایی منزل مواجه شدند.

اورژانس: حداقل 12 ساعت از فوت می‌گذرد

خالدی؛ رئیس سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این سؤال که چه مدت از زمان فوت نامداری می‌گذرد، گفت: بعد از فوت یک نفر، تا چند ساعت، جسد نرم است اما بعد از 10 الی 12 ساعت، پدیده جمود نعشی رخ می‌دهد و باتوجه به وضعیت پیکر کشف شده، حداقل 12 ساعت از فوت آزاده نامداری می‌گذرد.

در ادامه تیمهای تشخیص هویت آگاهی و پزشکی قانونی در محل کشف پیکر آزاده نامداری حاضر شدند.

قاضی شهریاری: هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا قتل آزاده نامداری وجود ندارد

در همان ابتدای رسیدگی به پرونده، گمانه‌هایی مبنی بر خودکشی، قتل، مسمومیت، اوردوز و مرگ آزاده نامداری بر اثر ابتلا به کرونا، توسط برخی رسانه‌ها مطرح شد که قاضی محمد شهریاری؛ سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت‌وگو با تسنیم با تأکید بر اینکه هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا دگرکشی مرحومه آزاده نامداری وجود ندارد، تصریح کرد: هیچگونه آثار ضرب و جرحی بر روی پیکر خانم نامداری یافت نشده و علت فوت وی، منوط به آزمایشهای سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است که توسط پزشکی قانونی صورت می‌گیرد.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: هیچگونه آثار ضرب و جرحی بر روی پیکر خانم نامداری یافت نشده و علت فوت وی، منوط به آزمایشهای سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است که توسط پزشکی قانونی صورت می‌گیرد.

شهریاری تأکید کرد: رسانه‌ها در انتشار اخبار مربوط به متوفی جانب انصاف را رعایت کرده و از گمانه‌زنی و هتک حیثیت افراد خودداری کنند.

در نهایت پس از اقدامات انتظامی و قضائی در محل حادثه، پیکر آزاده نامداری به پزشکی قانونی منتقل شد تا معاینات ظاهری، کالبدگشایی و آزمایشات لازم بر روی پیکر وی انجام شود؛ دکتر مهدی فروزش؛ مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران نیز در همین رابطه درباره شایعات مطرح شده مبنی بر بارداری بودن آزاده نامداری، به خبرنگار تسنیم گفت: در این مرحله با شواهد فعلی هیچ موضوعی را در این رابطه (باردار بودن یا عدم بارداری مرحومه نامداری) نمی‌توانیم اعلام کنیم و این موضوع بعد از کالبدگشایی و در سالن تشریح مشخص می‌شود.

رد باردار بودن آزاده نامداری

در ادامه رسیدگی به این پرونده، صبح امروز پیکر آزاده نامداری مورد کالبدگشایی قرار گرفت و به گفته مهدی فروزش؛ مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته، علائم و شواهدی از آثار ضرب و جرح یافت نشد.

وی تصریح کرد: تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایشهای سم‌شناسی و آسیب‌شناسی خواهد بود و در روز‌های آتی به مقام قضائی اعلام می‌شود.

به گفته این مقام مسئول، بر اساس معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته توسط متخصصان پزشکی قانونی، هیچگونه آثاری از بارداری یافت نشد.

پزشکی قانونی: پیش از اعلام نتایج هیچ اظهار نظری نمی‌کنیم

همچنین با توجه به کشف تعدادی قرص در منزل آزاده نامداری؛ مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با تأکید بر اینکه، این موارد باید پس از بررسی آزمایشها مشخص شود، گفت: در بدو معاینه و کالبدگشایی هیچگونه اظهار نظری درباره نوع ماده نمی‌دهیم، آزمایشها را انجام می‌دهیم تا بتوانیم به جواب سؤالات برسیم، اظهار نظر درباره نوع ماده یا داروی مصرفی در حال حاضر زود است و باید ابتدا نتایج گرفته شود و سپس به مرجع قضائی اعلام کنیم آیا در نمونه‌ها دارو و مواد مخدر کشف شده یا خیر و در حال حاضر پیش از اعلام نتایج هیچ اظهار نظری نمی‌کنیم.

فروزش درباره زمان مرگ آزاده نامداری نیز بیان کرد: زمان فوت وی هنگام معاینه در صحنه فوت حدود 24 تا 36 ساعت قبل بوده است.

رسیدگی به پرونده فوت آزاده نامداری در اداره 10 پلیس آگاهی تهران

سردار علیرضا لطفی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی تسنیم با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ در جریان کشف جسد آزاده نامداری اظهار کرد: تیمهای تشخیص هویت آگاهی تهران بزرگ، شب گذشته در محل کشف پیکر خانم نامداری حاضر شده و اقدامات خود را انجام دادند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره قرصهای مکشوفه در محل کشف پیکر آزاده نامداری نیز گفت: درباره این قرصها باید پزشکی قانونی اظهارنظر کند.

وی با بیان اینکه پرونده در حال حاضر در اداره 10 پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی می‌شود، در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون درباره این پرونده، فردی به پلیس آگاهی احضار شده یا خیر نیز بیان کرد: فعلاً درباره این پرونده کسی به اداره دهم آگاهی تهران بزرگ احضار نشده است.

 

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. دکتر گفت:

    از ریاکاران متنفرم

  2. محبوبه گفت:

    خدا رحمتش کنه

دیدگاهتان را بنویسید