هوآوی از گوشی با پرظرفیت ترین باتری رونمایی کرد

    کد خبر :988496

شرکت هوآوی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند و حال به تازگی از گوشی رونمایی کرده که در میان تلفن های هوشمند رایج امروزی بیشتری ظرفیت باتری را داراست.

بازتاب-محصول تازه معرفی شده هوآوی که به عنوان Enjoy 60X شناخته می‌شود، دارای نمایشگر 6.95 اینچی بزرگ با پنل LCD و وضوح FHD+ در کنار نرخ نوسازی 90 هرتز است. این یعنی افراد می‌توانند یک تجربه کاربری لذت بخش را با تماشا فیلم و سریال یا هر فعالیت دیگری روی این گوشی داشته باشند.

گوشی Enjoy 60X یک ناچ بزرگ در قسمت فوقانی نمایشگر خود دارد که یادآور طراحی آیفون ایکس اپل است. این قسمت شامل حسگرهایی شده که می‌توان به دوربین سلفی اشاره کرد. 

هوآوی

درست مانند صفحه نمایش عجیب و غریب آن، دستگاه از یک باتری بسیار پرظرفیت 7000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی کرده و افراد می‌توانند از آن به عنوان پاوربانک استفاده کنند. البته چنین باتری سرعت شارژ بالایی نداشته و تنها به 22.5 وات محدود شد. اگرچه از چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 قدرت می‌گیرد، اما با دوربین دایره‌ای و روکش چرمی عقب شبیه یک گوشی رده بالا است. این تلفن هوشمند در رنگ نارنجی، مشکی، سبز و نقره‌ای عرضه می‌شود.

اگرچه بخش عقب ماژول بزرگی دارد اما تنها دو حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی در آن گنجانده شد. در نهایت باید به قابلیت NFC و سیستم عامل HarmonyOS 3 هم اشاره کرد. هوآوی Enjoy 60X در مدل‌هایی با قیمت زیر عرضه خواهد شد.

  • نسخه 8 گیگابایت رم/128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 260 دلار
  • نسخه 8 گیگابایت رم /256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 290 دلار
  • نسخه 8 گیگابایت رم / 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 335 دلار

تمامی این مدل‌ها از 26 آوریل یا همان 6 اردیبشهت برای خرید راهی بازار چین می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید