با 5 سدان فول سایز ارزشمند بازار جهانی آشنا شوید

    کد خبر :976051
سدان فول سایز

شرکت‌های تولیدکننده خودرو محصولات خود را در سگمنت مختلفی تولید می‌کنند که یکی از آنها سدان فول سایز است. خودروهایی با صندوق عقب که ابعاد بزرگ و فضای داخلی جاداری دارند.

بازتاب-شرکت‌های مختلفی هستند که این نوع خودرو را در سبد محصولشان جای دادند و از این رو تصمیم گرفتیم شما را با 5 سدان فول سایز ارزشمند بازار آشنا کنیم.

 

1-فولکس واگن آرتئون 2023 / قیمت 44هزار دلار

سدان فول سایز

بسیاری از افراد شاید در ذهنشان مدلی چون آرتئون 2023 فولکس واگن خطور نکند. زیرا با وجود رقبای سرسخت این مدل از لیست خارج می‌شود. آرتئون 2023 دارای طراحی خیره کننده در کنار فضای کابین جادار با ساختاری اسپرت است. فولکس پیشرانه کم مصرف توربوشارژی روی این مدل تعبیه کرده و با سیستم حرکتی 4 چرخ محرک قابل تهیه است.

محبوب‌ترین تریم این خودرو SEL R-Line 4Motion بوده که بیش از 48 هزار دلار قیمت دارد. با قیمتی مناسب امکانات بزرگی را از طریق فولکس واگن آرتئون می‌توان دریافت کرد که نسبت به رقبا لوکس خود ارزش خرید زیادی دارد.

2-نیسان ماکسیما 2023/قیمت 39 هزار دلار

سدان فول سایز

همچون آرتئون، ماکسیما هم شاید در فهرست خودروهای فول سایز قرار نگیرد. اما مدلی ارزشمند است که امکانات رفاهی و سرگرمی کافی در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. این مدل از فناوری کاهش صدا بیرون برخوردار بوده و فضای داخلی جاداری دارد. همچنین صندلی‌ها چرمی الماس‌گون هستند و فضای پای بسیاری دارند.

در بخش فنی از پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر قدرت گرفته و با هزینه 40 هزار دلاری ارزش خرید بالایی دارد. زیرا در کنار متریال ساخت قابل قبول، پیشرانه قدرتمندی داشته و امکانات متنوعی با توجه به قیمت خود ارائه می‌دهد.

3-کرایسلر 300 مدل 2023/قیمت 35 هزار دلار

 سدان فول سایز

دیگر مدل این لیست چیزی نیست جز کرایسلر 300 مدل 2023 که سدان محبوبی در بازار ایالات متحده است.  وقتی صحبت از ارزشمندی می‌شود، در میان خودروهای سدان فول سایز هیچ مدلی مانند کرایسلر 300 مدل 2023 ارزش خرید ندارد.

با قیمتی کمتر از 40 هزار دلار، سرنشینان فضای داخلی جاداری داشته که کیفیت لازم را ارائه می‌دهد. برخلاف رقبایی چون تویوتا آوالون و نیسان ماکسیما، این خودرو از پیشرانه هشت سیلندر بهره گرفته که قدرت را به دو چرخ عقب منتقل می‌کند.

بنابراین کرایسلر 300 مدل 2023 یک سدان فول سایز فوق العاده به حساب می‌آید.

4-دوج Charger مدل 2023/قیمت 34 هزار دلار

سدان فول سایز

دوج قصد داشته Charger را بعد از مدل 2023 به انتها تولید برساند و قرار نیست دیگر مدل جدیدی ارائه شود. بنابراین افراد می‌توانند با مراجعه به نمایندگی دوج یک مدل از این خودرو را خریداری کنند. محبوب‌ترین تریم این خودرو SXT RWD نام داشته که با قیمت 34 هزار دلاری دردسترس است.

مدل پایه به پیشرانه شش سیلندر 3.6 لیتری مجهز شده که قدرت را به دو چرخ عقب انتقال می‌دهد. با توجه به امکانات و ویژگی‌های رفاهی، دوج چارجر 2023 یک گنج بوده که با این قیمت قابل تهیه است.

5-جنسیس G80 مدل 2023/قیمت 51 هزار دلار

سدان فول سایز

اگر بخواهیم به گران‌ترین خودرو لیست اشاره کنیم، چیزی نیست جز جنسیس G80 مدل 2023 شرکت هیوندای که برای خرید نسخه پایه آن باید 51 هزار دلار هزینه کرد. کیفیت و ساختار جنسیس جی 80 شباهتی به مدل‌های لوکس چون بی ام و و بنز دارد.

محبوب‌ترین تریم این مدل AWD 2.5 تی بوده که از پیشرانه 2.5 لیتری توربوشارژ با سیستم حرکتی AWD بهره می‌برد. با هزینه کمتری نسبت به رقبا صاحب خودرویی خواهید شد که امکانات و کیفیت ساخت لوکسی دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید