ولوو XC90 2025 رخ نشان داد/طراحی مدرن با امکاناتی لوکس
EX90 تمام الکتریکی پایانی برای بزرگترین شاسی بلند سوخت فسیلی ولوو نخواهد بود و XC90 در حال ماندن است. مدل نسل جدید در نزدیکی نیست، اما luxobarge فعلی در حال تغییر چهره دیگری است.
بازتاب-این مدل جدید معرفیشده دنباله سال 2019 بوده و چندین تجدیدنظر در طراحی داخل و خارج را به ارمغان میآورد. اگرچه نسل دوم XC90 در حال حاضر یک دهه از عمر آن میگذرد، اما به طرز زیبایی در حال پیر شدن است. فیس لیفت جزئی طراحی جلوپنجره تازهای را ارائه میکند که در کنار آن چراغهای جلوی کمی بهروز شده با نماد چراغهای دیلایت LED اصلاح شده به چشم میخورند.
سپر جلو نیز با دریچههای هوای عمودی اصلاح شده همراه بوده، در حالی که ورودی هوای پایینی بیشتر از قبل به بیرون کشیده شده است. در عقب، ولوو شکل آشنای چراغ عقب را حفظ کرد اما الگوی نور را بهروز کرد. تغییرات مهمتر در جایی رخ میدهد که سیستم اطلاعاتی-سرگرمی 9.0 اینچی سابق از بین رفته است. برای سال 2025، یک صفحه نمایش لمسی بزرگتر 11.2 اینچی در مرکز توجه قرار میگیرد.
دیگر در مرکز داشبورد این نمایشگر سیستم سرگرمی قرار ندارد. به نظر میرسد یک تبلت از خط بیرون زده است. جدا از داشتن طراحی مورب سخاوتمندانهتر، صفحه نمایش پس از افزایش 21 درصدی تراکم پیکسلی واضحتر به نظر میرسد. اگر صفحه نمایش بزرگتری میخواهید، EX90 دارای یک سیستم سرگرمی با نمایشگر بزرگ 14.5 اینچی است. سیستم جدید میانبرهایی را برای برنامهها و کنترلها در صفحه اصلی میزبانی میکند و دسترسی به عملکردهای دلخواه شما را آسانتر و سریعتر میسازد.
به سراغ XC90 هیبریدی پلاگین بروید و حالت رانندگی کاملاً الکتریکی تنها با یک ضربه فاصله دارد. در اصل، چیدمان جدید سیستم سرگرمی شبیه ولووهای اخیر بوده، حتی اگر XC90 از سال 2014 عرضه شده است.
ولوو در مورد مشخصات فنی سخت صحبت میکند، اما ما میدانیم که موتورهای دیزلی در کار نیست. این شرکت وعده پیشرانه پلاگین هیبریدی میدهد که بیش از 69 کیلومتر را در حالت الکتریکی در چرخه WLTP و بیش از 795 کیلومتر را پس از فاکتورگیری در مخزن بنزین طی کند. در ایالات متحده، XC90 هیبریدی پلاگین خروجی توسط EPA در برد الکتریکی 51 کیلومتر رتبهبندی شده است و برد کلی آن 848 کیلومتر است. سوئدیها علاوه بر فروش XC90 جدید به عنوان یک T8 هیبریدی پلاگین همانطور که در اینجا نشان داده شده، دارای مدل B5 و B6 با ساختار هیبریدی ملایم هستند.
سیستم تعلیق بادی همچنان در دسترس است که SUV را تا 1.57 اینچ بالا میبرد و آن را تا 0.8 اینچ کاهش میدهد. فناوری شاسی فعال جاده و وسیله نقلیه را 500 بار در ثانیه نظارت میکند تا یک سواری نرم و راحت ارائه دهد. سفارش پیش فروش این خودرو باز هستند و برنامهریزی شده که تولید نزدیک به پایان سال با شروع تحویل مشتریان آغاز شود. این سرمایهگذاریهای جدید برای رقابتی نگه داشتن XC90 به ما میگوید که خودروهای بنزینی به این زودیها از بین نخواهند رفت.