چگونه پیام های پاک شده آیفون را بازیابی کنیم

    کد خبر :971945

هنگامی که اپل سیستم عامل موبایل خود iOS 16 را برای iPhone و iPadOS 16.1 را برای تبلت iPad منتشر کرد، این به‌روزرسانی راه آسان‌تری را برای بازیابی پیام‌ها و مکالمات حذف شده در دستگاه‌های اپل به ارمغان آورد.

بازتاب-قبل از شروع، لازم به ذکر است که شما فقط به پیام‌ها و مکالماتی که در 30 تا 40 روز گذشته حذف کردید دسترسی دارید. مقیاس زمانی کم مبهم است، اما این همان چیزی بوده که اپل به عنوان زمان‌بندی برای بازیابی هر گونه پیام حذف شده پیشنهاد می‌کند. اگر iOS 16 یا iPadOS 16.1 بهره می‌برید، در این راهنمای سریع به شما نشان داده خواهد شد که چگونه پیام‌های حذف شده را در دستگاه‌های iPhone و iPad بازیابی کنید.

هر پیام یا مکالمه‌ای که ممکن است در اپل آیفون یا آیپد خود حذف کرده باشید، در پوشه زباله نگهداری می‌شود. پس از 40 روز، همه پیام‌های موجود در این پوشه به‌طور خودکار توسط سیستم عامل Apple حذف می‌شوند و به‌طور دائم آن‌ها یا مکالمه‌ها را در همه دستگاه‌های Apple شما حذف می‌کند.

پیام‌های حذف شده آیفون را بازیابی کنید

آیفون

این روش بازیابی پیام فقط برای آیفون‌ها و آیپدهایی که iOS 16 یا بالاتر دارند اعمال می‌شود. می‌توانید این مورد را با رفتن به برنامه تنظیمات در دستگاه Apple خود و سپس فشار دادن General > About بررسی کنید. تحت نام شما، نسخه iOS که در حال حاضر بر روی iPhone یا iPad شما اجرا می‌شود، فهرست می‌شود. آخرین نسخه iOS موجود 16.3 است. اگر دستگاه‌های شما از آخرین iOS استفاده می‌کنند، دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید.

  1. برنامه Messages را در iPhone یا iPad خود باز کنید.

  1. سپس کلمه آبی Edit را در گوشه سمت چپ بالای صفحه آیفون خود فشار دهید.

  1. اگر پیام یا مکالمه‌ای دارید که در 40 روز گذشته حذف کرده‌اید، گزینه Show Recently Deleted را در لیست موجود مشاهده خواهید کرد. اگر هیچ پیام حذف شده‌ای برای بازیابی نداشته باشید، این گزینه نمایش داده نمی‌شود.

  1. Show Recently Deleted را انتخاب کنید و تمام پیام‌های موجود را که می‌توانید بازیابی کنید، مشاهده خواهید کرد.

  1. در کنار پیام‌ها تعداد روزهای باقی مانده تا حذف دائمی آن نوشته شده است.

  1. در سمت چپ، یک تیک در دایره پیام‌هایی که می‌خواهید در آیفون خود بازیابی کنید، قرار دهید.

  1. انتخاب خود را با فشار دادن دکمه آبی رنگ Done در گوشه سمت راست بالای صفحه تأیید کنید.

  1. هر پیامی که بازیابی کرده‌اید اکنون در برنامه پیام‌ها بازگشته و برای مشاهده در دسترس است.

اپل iOS 16 را به طور رسمی در 12 سپتامبر 2022 در دسترس قرار داد و مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید، شخصی‌سازی، ترفندها و پیشرفت‌ها را به همراه داشت. یکی از تغییرات عمده در این نسخه iOS، طراحی مجدد صفحه قفل آیفون و همچنین ارائه راه‌های پیشرفته‌تر برای تعامل با پیام‌ها و همچنین بازیابی پیام‌ها در آیفون بود. پیش از انتشار سیستم عامل iOS 16، هیچ راه آسانی برای بازیابی پیام‌ها در iPhone، iPad یا Mac در حساب iCloud وجود نداشت.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید