پردازنده های نسل یازدهم اینتل ویندوز 11 را عالی اجرا می کنند

    کد خبر :843168

به نظر می‌آید مایکروسافت سیستم‌عامل جدید خودش را برای پردازنده‌های Alder Lake تیم آبی بهینه کرده تا با استفاده از فناوری Thread Director اینتل سرعت اجرا و مصرف انرژی بهبود پیدا کند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–ویندوز 11 سیزدهم مهر از راه می‌رسد و اینتل هم به زودی از نسل جدید پردازنده‌های خود، یعنی Alder Lake رونمایی می‌کند. مایکروسافت ویندوز 11 را برای نسل جدید پردازنده‌های اینتل بهینه کرده که در نتیجه آن سرعت سیستم و عمر باتری بهبود پیدا می‌کند.

ویندوز 11 به کمک فناوری Thread Director اینتل با دقت تسک‌های محاسباتی را بررسی کرده و بهترین هسته پردازنده را برای انجام آن در نظر می‌گیرد. پشتیبانی ویندوز 11 از Thread Director می‌تواند این سیستم‌عامل را در زمینه نظارت بر صدها threads که در رایانه‌های امروزی به طور همزمان در حال اجرا هستند را  بسیار کارآمد کند.

Mehmet Iyigun، مدیر توسعه مایکروسافت هم قبلاً گفته که سیستم برنامه‌ریزی ویندوز 11 در انتخاب مناسب‌ترین هسته بسیار دقیق عمل می‌کند. این در حالی است که مایکروسافت درباره مزایای Thread Director اظهارنظر نکرده است. این بهبود عملکرد و بالا رفتن بهره‌وری باعث ترغیب کاربران به خرید سخت‌افزارهای جدید شده و منتج به افزایش فروش پردازنده‌های اینتل خواهد شد.

همچنین عملکرد بهتر و سریع‌تر ویندوز 11 با بهره‌گیری از فناوری Thread Director ممکن است کاربران را وسوسه کند تا به سیستم‌عامل جدید ردموندی‌ها مهاجرت کرده  تا شاید از دردسرهای مایکروسافت در زمینه پشتیبانی و مشکلات امنیتی نسخه‌های قبلی ویندوز بکاهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید