هواوی میت Xs 2 معرفی شد/گوشی تاشویی با پشتیبانی از قلم

    کد خبر :906367

اگر یک گوشی تاشو با بزرگ‌ترین نمایشگر بیرونی، کمترین خط تا و جذاب‌ترین طراحی را می‌خواهید، پرچم‌دار جدید هواوی گزینه ایده‌آلی خواهد بود. میت Xs 2 در واقع جانشین میت Xs است که سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده بود.

بازتاب – همان‌طور که گفتیم، برخلاف گلکسی زد فولد سامسونگ، میت Xs 2 به بیرون تا می‌شود. به این ترتیب هواوی تنها از یک پنل ۷.۸ اینچی OLED با وضوح ۲۲۰۰ در ۲۴۸۰ پیکسل برای این گوشی استفاده کرده است. هر وقت بخواهید می‌توانید این نمایشگر را به بیرون تا کنید تا نیمی از آن به عنوان نمایشگر ۶.۵ اینچی گوشی با وضوح ۲۴۸۰ در ۱۱۷۶ پیکسل انجام وظیفه کند. این نمایشگر دوم نسبت به مدل کشیده گلکسی زد فولد، نسبت تصویر بهتری داشته و حاشیه‌های آن نیز باریک‌تر خواهد بود.

نمایشگر بزرگ میت Xs 2 نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی داشته و همچنین یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی نیز در گوشه آن قرار گرفته است. میت ایکس اس 2 تنها ۲۵۵ گرم وزن دارد که نسبت به وزن ۳۰۰ گرمی نسخه قبل، پیشرفت قابل توجهی محسوب می‌شود.

درست مثل نسل‌های پیش، Mate Xs 2 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی 3X با زوم ۳۰ برابری دیجیتال و OIS بهره می‌برد.

پاشنه آشیل این گوشی اما تراشه اسنپ‌دراگون 888 آن است. نه‌تنها این تراشه یک‌سال پیش به بازار عرضه شده بلکه هواوی از نسخه 4G آن بهره گرفته است. به خاطر تحریم‌های آمریکا، هواوی قادر به خریداری تراشه‌های 5G بازار نیست. با این‌حال میت Xs 2 با ۸/۱۲ گیگابایت رم و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، هیچ مشکلی در اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها نخواهد داشت. ضعف دوم مهم این گوشی، نبود سرویس‌های گوگل و عرضه با سیستم‌عامل HarmonyOS 2 هواوی است.

هواوی در این گوشی از یک باتری دوقسمتی ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده که با سرعت ۶۶ وات شارژ می‌شود. تاشدنی جدید هواوی قرار است در رنگ‌های سفید، مشکی و بنفش با قیمت پایه ۱۵۱۲ دلار برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه شود. قیمت گران‌ترین نسخه گوشی نیز برای مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی چیزی نزدیک به ۲۰۰۰ دلار خواهد بود. عرضه Mate Xs 2 قرار است از ۱۶ اردیبهشت‌ماه در چین آغاز شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید