هدفون ال جی Tone Free T90S معرفی شد/ با قابلیت تمیزشوندگی خودکار

    کد خبر :1067721
هدفون ال جی Tone Free T90S معرفی شد/ با قابلیت تمیزشوندگی خودکار

شرکت ال جی به تازگی از هدفون Tone Free T90S خود رونمایی کرد که یک مدل بی سیم با کیفیت پرمیومی و قیمت نسبتا مناسب است.

بازتاب-در بخش صدا، ال جی Tone Free T90S به درایور گرافن خالص مجهز شده و آنها از فناوری Dolby Head Tracking برای ارائه صدای کامل سه بعدی ثابت بر اساس حرکات سر کاربر بهره می‌برند. همچنین پشتیبانی از Dolby Atmos برای کیفیت صدای استودیویی تعبیه شد. علاوه بر این، هدفون TWS دارای یک مجازی‌ساز Dolby بوده که ابعاد فضایی را افزایش داده و بهینه ساز صدای طبیعی و بلندتر بدون حواس پرتی است.

Tone Free T90S دارای قابلیت ANC تطبیقی بوده که با سطوح نویز محیطی در زمان واقعی سازگار است. سه میکروفون داخلی با Voice Pickup Unit برای کیفیت واضح در تماس‌ها وجود دارد. این دستگاه صوتی نیز با همکاری Meridian Audio ساخته شد. Tone Free T90S دارای حالت Whisper برای مکالمات خصوصی بوده و حالت گوش دادن کاربر را از محیط اطراف خود آگاه می‌سازد. هدفون TWS حالت مکالمه‌ای دارد که صدای فرد را تقویت می‌کند.

محصول جدید LG  را می‌توان با حداکثر پنج دستگاه متصل کرده و می‌تواند به طور همزمان به دو دستگاه متصل شود. این هدفون‌ها حداکثر 9 ساعت عمرباتری دارند، در حالی که با استفاده از کیس، عمر باتری تا 36 ساعت افزایش می‌یابد. T90S همچنین می‌تواند به دستگاه‌های غیر بلوتوث متصل شود، زیرا این کیس دارای جک 3.5 میلیمتری است و به عنوان فرستنده کار می‌کند.

Tone Free T90S در رنگ های مشکی و سفید با قیمت 199 یورو (216 دلار) اواخر می عرضه می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید