فورد از نسل هفتم موستانگ با تغییراتی در طراحی رونمایی کرد

    کد خبر :940512
موستانگ

فورد نسل هفتم موستانگ را معرفی کرده است که قدرتمندترین و از نظر فناوری پیشرفته‌ترین مدل در تاریخ نزدیک به 60 سال این سری است. خودرویی که چندین تریم و مدل داشته تا افراد مطابق نظر خود گزینه‌ای خریداری کنند.

بازتاب-‌‌نسل هفتم فورد موستانگ با موتور 2.3 لیتری اکوبوست توربوشارژ و 5.0 لیتری کایوت V8 برای نسخه GT عرضه می‌شود. این خودرو در دو مدل گیربکس”ساده” شش سرعته و “اتوماتیک” ده سرعته به فروش خواهد رسید. این اتومبیل تنها سیستم تعلیق دو چرخ عقب محرک دارد.

فورد از نسل هفتم موستانگ با تغییراتی در طراحی رونمایی کرد-1

همانطور که قبلا گزارش شده بود، فورد موستانگ جدید یک کوپه دیفرانسیل عقب کلاسیک با موتور احتراق داخلی است. نسخه هیبریدی و چهار چرخ محرک در کار نیست. موستانگ جدید دارای شش حالت رانندگی است، از جمله اسپرت، مسابقه‌ای درگ و مسابقه‌ای پیست.

این مدل در نوع کوپه و کانورتیبل عرضه خواهد شد. طراحی حتی مدرن‌تر است، چراغ‌های باریک LED، ورودی‌های هوای دوگانه در جلوپنجره، و همچنین رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی چند پره و ترمزهای برمبو از ویژگی‌های آن هستند.

فورد از نسل هفتم موستانگ با تغییراتی در طراحی رونمایی کرد-2

پشت آمپر و نمایشگر سیستم سرگرمی در روی کنسول قرار گرفته به شکلی که پشت آمپر 12.3 اینچی دیجیتالی و سیستم سرگرمی 13.2 اینچی با سیستم سرگرمی Ford SYNC4 را می‌توان مشاهده کرد. سیستمی که از Apple CarPlay و Android Auto و همچنین سیستم صوتی 12 بلندگو و شارژر بی‌سیم تلفن هوشمند پشتیبانی می‌کند.

متاسفانه خروجی قدرت و قیمت اعلام نشد اما از تابستان 2023 دردسترس قرار می‌گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید