صادقی: از هر سمتی که در قایقرانی داشتم استعفا داده‌ام

  • آرشیو
  • جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۰۹
    کد خبر :204525

دبیر فدراسیون قایقرانی که چند ماه است در محل کارش حاضر نشده اعلام کرد از همه مسئولیت‌هایی که در این فدراسیون داشته استعفا کرده است.

به گزارش مهر، دبیر فدراسیون قایقرانی در حالی مردادماه سال جاری به این سمت منصوب شده است که بعد از آن استعفا داده و هرگز در محل کارش حاضر نشده و به دلیل بازنشستگی نمی‌تواند این پست را در اختیار بگیرد.

وحید مرادی دبیر اسبق فدراسیون مردادماه سال جاری به دلیل مشکل بازنشستگی از این مجموعه خداحافظی کرد. بعد از آن ماجرای پرسر و صدای برکناری « جیوگانیک» رخ داد. برخی شنیده ها حاکی از این بود که مرادی از ابتدا نمی خواسته این مربی خارجی به تیم ملی ایران بیاید و به همین دلیل تلاش کرد تا فرزام مربی مورد وثوقش در راس تیم ملی قرار بگیرد.

رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان بعد از رفتن مرادی، محمد صادقی رئیس کمیته روئینگ را به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب کرد. اما ظاهرا این انتصاب که در مردادماه سال جاری ثبت شده، سوری بوده چرا که صادقی هرگز به محل کارش نیامده و بعد از رفتن «جیوگانیک» با دلخوری از مجموعه فدراسیون خداحافظی کرده و از سمتش استعفا داده است.

با این حساب مدتهاست فدراسیون قایقرانی بدون دبیر فعالیت می کند و تمامی امور مربوط به رئیس و دبیر را شخص امینی رئیس فدراسیون انجام می دهد.

محمد صادقی رئیس کمیته روئینگ و سرپرست دبیری فدراسیون با تائید خبر استعفایش در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: من از سمت دبیری و هر شغلی که در فدراسیون بوده استعفا داده ام و به محل کارم هم نرفتم. قرار بود این انتصاب موقت باشد تا فدراسیون یک دبیر برای خود انتخاب کند.

وی افزود: به غیر از این مسئله من اصلا نمی توانم این پست را قبول کنم چرا که بازنشسته دولت هستم و مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می باشم.

گفتنی است رسول محمد صادقی، رئیس اسبق کمیته روئینگ و سرپرست دبیری فدراسیون قایقرانی، یکی از حامیان اصلی این رشته ورزشی بود که هم اکنون نیز مدیرعامل سایپا دیزل می باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید