روئیکی 7 شاسی بلند کپی اما لوکس چینی

  • خودرو
  • سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۸:۲۳
    کد خبر :895928

خودرویی که مشاهده می‌کنید روئیکی 7 است، وانتی جدید که توسط جوینت ونچر ژنگژو نیسان و برای بازار چین تولید شده است. وانت موردبحث بر اساس روئیکی 6 بنا شده است و اساساً نسخه ریبج شده از نیسان ناوارا با طراحی منحصربه‌فرد محسوب می‌شود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ ژنگژو نیسان انتظار دارد از این خودرو در نمایشگاه پکن رونمایی کند و یک ماه بعد نیز آن را به بازار بفرستد. قطعاً وقتی از نمای جلو به این خودرو نگاه کنید آن را با ناوارا اشتباه نخواهید گرفت. برای مثال روئیکی 7 از جلوپنجره منحصربه‌فرد مشکی با تریم اطراف نقره‌ای و چراغ‌های متمایز به همراه دیلایت های LED سود می برد. در بخش پایین‌تر نیز مه شکن‌های کوچک نصب شده‌اند.

پروفایل جانبی این وانت تقریباً مشابه نیسان است و از جمله شباهت‌های روئیکی 7 و ناوارا می‌توان به قوس چرخ ها، خیزها و درب‌ها اشاره کرد. تصاویر بخش عقب این خودرو هنوز منتشر نشده‌اند اما به نظر می‌رسد چراغ‌های عقب روئیکی 7 مشابه وانت نیسان هستند.

در کابین اوضاع فرق می‌کند. درحالی‌که کابین جدیدترین نسخه ناوارا هم قدیمی به نظر می‌رسد، کابین روئیکی 7 بسیار مدرن‌تر و لوکس‌تر به نظر می‌رسد. در این بخش می‌توان به نمایشگر مرکزی داشبورد، غربیلک فرمان D شکل و دسته‌دنده متمایز اشاره کرد. طراحی داشبورد نیز به لطف الگوهای ژئومتریک متفاوت از کار درآمده است. آنچه بر تمایز بیشتر کابین روئیکی 7 تأکید دارد پوشش چرم دو رنگ کرم و قهوه‌ای است. استارت از راه دور و صندلی برقی راننده با تنظیم در 8 جهت نیز جزو دیگر تجهیزات این وانت چینی هستند.

روئیکی 7 با پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی در دسترس است که نسخه دیزلی از نوع توربو با قدرت 166 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتون متر است. این وانت همچنین با سیستم چهار چرخ محرک نیز در دسترس خواهد بود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید