رنج روور ولار 2023 در نهایت معرفی شد/مدلی فیس لیفت شده

    کد خبر :971660
ولار 2023

شرکت لندروور به تازگی از ولار 2023 رونمایی به عمل آورد. مدلی که باید آن را فیس لیفت دانست و با طیف وسیعی گزینه پیشرانه به فروش خواهد رسید.

بازتاب-ولار 2023 در کنار طراحی نسبتا بهبودیافته، یک مدل پلاگین هیبریدی P400e هم دارد. نسخه هیبریدی 60 کیلومتری برد حرکتی در حالت برقی داشته و موتور احتراقی 398 اسب بخاری هم شامل آن شده است.

شرکت بریتانیایی سعی کرده در مدل 2023 که نوعی نسخه فیس لیفت است، طراحی بهبودیافته را که ترکیبی از نوآوری و متریال لوکس است، به کار گیرد. خودروساز جدیدترین فناوری‌ها را در این مدل گنجانده تا بتواند نظر مشتریان را بیش از پیش جذب کند.

ولار 2023

تغییرات بیرونی و داخلی ولار 2023 چشمگیر هستند و باید آن را برای افرادی جذاب دانست که به دنبال خودروی شاسی بلندی با بهترین فناوری‌ها و طراحی خیره کننده هستند. طراحی ظاهری عضلانی در کنار چرخ‌های عریض، چهره جسورانه به ولار 2023 بخشید.

چراغ جلو از نورپردازی پیکسل LED بهره می‌برد که نور پروضوحی را در جلو پخش می‌کند. در نمای داخلی شاهد کاهش کلیدهای فیزیکی و افزودن کلیدهای لمسی هستیم. یک نمایشگر منحنی 11.5 اینچی که سیستم سرگرمی رنج روور روی آن تعبیه شده هم قابل مشاهده است.

 ولار 2023

خودروساز تمام تلاش خود را کرده تا مدل فیس لیفت چه در داخل و چه در نمای خارجی، تداعی کننده یک مدل لوکس و مدرن باشد. جزئیات قیمت و تاریخ عرضه اعلام نشد اما انتظار داریم با قیمتی بیش از 60 هزار دلاری راهی بازار شود. تاریخ عرضه احتمالی تابستان امسال یا اواخر سال 2023 خواهد بود.

برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت رنج روور مراجعه داشت. این شرکت بزودی مدل‌های بروز شده بیشتری معرفی خواهد کرد که ولار یکی از آنها خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید