بنگ اند اولفسن از تلویزیون Beovision Harmony گران قیمت رونمایی کرد

    کد خبر :994372

شرکت بنگ اند اولفسن یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لوکس محصولات صوتی بوده که به تازگی از تلویزیون اولد گران قیمت و غول پیکر خود رونمایی کرد.

بازتاب- این تلویزیون هوشمند از پنل اولد برخوردار بوده و به عنوان Beovision Harmony شناخته می‌شود. یک مدل پریمیومی که در سایز‌های بین 67 تا 97 اینچی به فروش می‌رسد. مدل 97 اینچی دومین تلویزیون اولد با چنین سایز در جهان محسوب می‌شود.

اولین تلویزیون اولد جهان G2 OLED ال جی بود که با سایز 97 اینچی راهی بازار شد. مجموعه تلویزیون‌های Beovision Harmony بنگ اند اولفسن قیمت بسیار بالایی دارند و به سیستم صوتی باکیفیت و نمایشگر پروضوح تجهیز می‌شوند.

سایزهای تلویزیون موجود 65، 77، 83، 88 و 97 اینچ است که مشتریان می‌توانند از میان آنها گزینه‌ای را انتخاب کنند. مدل برتر در سری تلویزیون Beovision Harmony بنگ اند اولفسن مدل 97 اینچی بوده که در کنار ابعاد بزرگ، پنل باکیفیتی شامل آن شده است. این تلویزیون هوشمند دارای یک سیستم پوششی صوتی تاشو/دوار بوده و دارای متریال لوکسی است.

 روکش بلندگوهای چرخان تلویزیون از چوب و آلومینیوم حکاکی شد است. هنگامی که تلویزیون در حال استفاده است، بلندگو زیر صفحه نمایش قرار می‌گیرد و زمانی که از تلویزیون استفاده نمی‌کنید به حاشیه می‌رود.

تلویزیون Beovision Harmony

پنل OLED پریمیومی دستگاه ساخت LG بوده که یک صفحه نمایش OLED سطح بالا با رنگ مشکی عمیق و کنتراست غنی است. سیستم صوتی تلویزیون هم حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. بلندگوها دارای صدای فراگیر 7.1 هستند و می‌توانید بلندگوهای تلویزیون اولد  Beovision Hrmony را به صورت بی‌سیم متصل کنید.

تلویزیون اولد  Beovision Harmony در سه رنگ موجود است. از جمله آنها باید به آنتراسیت سیاه، رنگ طلایی و آلومینیوم طبیعی اشاره کرد. تلویزیون اولد 97 اینچی B&O Beovision Harmony با قیمت 63075 دلار / 50650 پوند به فروش خواهد رسید. مدل‌های کوچک‌تر نیز قیمت‌های بالاتری نسبت به رقبایی چون LG C3 OLED خود دارند.

این تلویزیون یک انتخاب عالی برای مشتریانی است که بر طراحی خاص هستند و می‌خواهند خروجی صدای B&O باکیفیت را حفظ کنند و همچنین با تلویزیون شیک بیشتر لذت می‌برند. تلویزیون اولد Beovision Harmony دومین تلویزیون اولد  97 اینچی است زیرا زودتر از ال جی  M3 Wireless اولد که در نمایشگاه CES 2023 معرفی شد، به فروش خواهد رسید.

بنگ اند اولفسن یک برند دانمارکی بوده که در سال ۱۹۲۶ تاسیس شده و همیشه بر این مبنا عمل کرده که محصولات باید با کیفیت بالا، طراحی منحصر به فرد و کیفیت بهینه عرضه شوند تا احساس شیک و جذابی به مشتریانشان القا شود. طراحی و ساختار خارق العاده محصولات بنگ اند اولفسن، قیمت بالای آنها را توجیه می‌کند. این برند همواره به عنوان نمادی از لوکس و مد در صنعت الکترونیک مصرفی شناخته شده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید