اولین تصاویر رندر گلکسی S22 اولترا با درگاه اختصاصی S Pen منتشر شد

    کد خبر :848148
اولین تصاویر رندر گلکسی S22 اولترا با درگاه اختصاصی S Pen منتشر شد

به‌تازگی اولین تصاویر رندر گلکسی اس ۲۲ اولترا منتشر شده است که با S Pen هماهنگی کامل دارد و درگاه اختصاصی مانند گلکسی نوت برای آن در نظر گرفته شده است.

هنوز چند ماه تا عرضه‌ی رسمی سری گلکسی اس ۲۲ فاصله داریم؛ اما در گزارش‌های مختلف، ویژگی‌ها و مشخصات زیادی از سری مذکور فاش شده است. در گزارشی جدید از Sammobile، اولین تصاویر رندر گلکسی اس ۲۲ اولترا توسط OnLeaks و Digit منتشر شده که طراحی و برخی ویژگی‌های آن را نشان می‌دهد.

گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ اولترا دارای دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین ۵۰ مگاپیکسل و گلکسی اس ۲۲ اولترا به دوبین چهارگانه شامل دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل مجهز خواهند شد. گفته می‌شود قدرت سخت‌افزاری تمامی سری گلکسی اس ۲۲ را تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ و در برخی بازار‌ها تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ تأمین خواهد کرد. از دیگر مشخصات سری گلکسی اس ۲۲ می‌توان به اندروید ۱۲ با One UI 4، بلندگوهای استریو، گواهی IP68 و حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش اشاره کرد.

به گزارش زومیت، گلکسی اس ۲۲ دارای باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات و گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا به‌ ترتیب باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ و ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ وات خواهند داشت.

در نگاه اول به تصاویر رندر، طراحی غیر معمول دوربین عقب به‌ چشم می‌خورد که با گوشی‌های هوشمند گلکسی که تاکنون دیده بودیم تفاوت دارد و نکته‌ی دیگر حسگر تله‌فوتو به شکل مربع است.

مهم‌تر از همه، در این تصاویر یک درگاه اختصاصی S Pen به چشم می‌خورد. چندی پیش شایع شده بود که گلکسی اس ۲۲ اولترا دارای این ویژگی خواهد بود و تصاویر رندر ظاهراً وجود آن را تأیید می‌کنند. به‌ نظر می‌رسد گلکسی اس ۲۲ اولترا جانشین سری گلکسی نوت خواهد شد و سامسونگ سعی کرده است طراحی کلی آن را در بخشی با گوشه‌های مربعی‌شکل به گلکسی نوت نزدیک کند.

گلکسی اس ۲۱ اولترا اولین دستگاه در این سری است که از S Pen پشتیبانی می‌کرد؛ اما درگاهی برای آن تعبیه نشده بود و باید S Pen به‌صورت جداگانه خریداری می‌شد.

با شایعات مختلفی که درباره‌ی کناره‌گیری گلکسی نوت شنیده می‌شود، به نظر می‌رسد گلکسی اس ۲۲ اولترا به‌طور کامل از S Pen بهره‌مند خواهد شد تا جانشین گلکسی نوت شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید