افتتاح نخستین شعبه کارگزاری بورس بیمه ایران در تهران

    کد خبر :619199

نخستین شعبه کارگزاری بورس بیمه ایران در خیابان شیخ‌بهایی تهران افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران در حاشیه این مراسم با اشاره به شرایط مطلوب بازارسرمایه گفت:در روزهایی که بازار سرمایه روزهای خوبی را سپری می‌کند و مورد توجه عموم فعالین اقتصادی کشور هست شعبه نخست کارگزاری بورس بیمه ایران با پیگیری و تلاش همکاران افتتاح شد و این سیاست توسعه‌ی جغرافیایی شعب ادامه خواهد داشت و به‌زودی در شهر تهران و سایر استان‌های کشور، شاهد افتتاح شعب جدید نیز خواهیم بود.

مهدی رباطی افزود: به دلیل رونق بازار، کارگزاری بورس بیمه ایران با توجه به ظرفیت‌های موجود ، تصمیم به توسعه شعب گرفته و تا پایان امسال تعداد شعب کارگزاری از 8 شعبه‌ی فعلی به حدود 17شعبه خواهد رسید که گام بزرگی برای توسعه فعالیت‌های شرکت و همچنین کمک به رسالت توسعه‌ی بازار سرمایه و افزایش ضریب نفوذ بازار سرمایه در کشور است.

وی گفت: این توسعه فعالیت، رسالتی است که همیشه بر روی دوش خود حس کرده ایم و در این راستا تمام تلاش خود را کرده ایم. امیدواریم شعبه‌ی شیخ‌بهایی کارگزاری بورس بیمه ایران، یکی از شعب پررونق و رو به توسعه‌ی ما باشد و بتواند الگویی برای سایر شعب ما در سطح کشور باشد.

مهرآبادی مدیر شعبه شیخ بهایی کارگزاری بورس بیمه ایران نیز در ادامه با اشاره به اهداف توسعه‌ای شرکت کارگزاری گفت:این برنامه توسعه ای با سرعت بسیار بالایی در حال طی شدن است و نوع مدیریت در شرکت کارگزاری بورس بیمه به‌عنوان یک مدل موفق و پیشرو در مدیریت شرکت‌های کارگزاری قلمداد می شود که با انحراف‌معیار نسبت به سایر شرکت‌های کارگزاری‌ که ماهیت دولتی دارند، اختلاف زیادی دارد.

وی ادامه داد: نوع خدماتی که توسط کارگزاری در زمان جاری ارائه می دهد حتی از کارگزاری‌های خصوصی نیز بسیار با سرعت‌عمل، دقت و کیفیت بالاتری مواجه هست.این بازار، بازاری نوپاست که امید به آینده دارد و باید به فرصت‌های رشد و توسعه در این بازار امیدوار بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید