اطلاعات بیشتری از چری Arrizo 8 منتشر شد/ یک آئودی A7 چینی

    کد خبر :929721

یک منبع چینی اطلاعات جدیدی درباره چری Arrizo 8 منتشر کرد، سدان سایز متوسطی ​​نسل بعدی چری که طراحی هیجان انگیز و فناوری‌های نوینی دارد. اولین رونمایی رسمی در 26 سپتامبر یا همان 4 مهر انجام خواهد گرفت.

بازتاب-در ابتدا گفته شده قیمت نسخه پایه آن 15700 دلار است و مدل برتر جی تی 19100 دلار خواهد بود. باتوجه به متریال و طراحی چنین قیمتی برای آریزو 8 قابل توجه و مناسب است. آریزو 8 از نظر تناسب بدنه و روشنایی عقب شبیه به “اسپورت بک” آئودی بوده، اما از نظر ابعاد و فناوری، سدان چینی با فست بک آلمانی قابل مقایسه نیست.

اطلاعات بیشتری از چری Arrizo 8 منتشر شد-1

ابعاد آن 4780×1843×1469 میلی متر خواهد بود. اما لازم به ذکر بوده که با طول کم، فاصله بین دو محور به 2790 میلی متر می‌رسد. بنابراین باید انتظار فضای داخلی جاداری داشته باشید. کابین داخلی Arrizo 8 بسیار هوشمندانه بوده و شامل یک جفت صفحه نمایش 12.3 اینچی لمسی با خوشه ابزار مجازی، یک سیستم سرگرمی با پشتیبانی از رابط‌های بی سیم Apple CarPlay و Huawei HiCar، دستیارهای مختلف رانندگی و دوربینی خواهد شد که در سمت راننده در ستون A قرار دارد.

اطلاعات بیشتری از چری Arrizo 8 منتشر شد-2

این دوربین‌ها هم برای تشخیص چهره و هم برای نظارت بر وضعیت راننده استفاده خواهد شد. در نهایت باید به پیشرانه Arrizo 8 اشاره کنیم که شامل موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با 156 اسب بخار قدرت خواهد شد در حالی که Arrizo 8 GT از موتور 1.6 لیتری با قدرت 197 اسب بخار قدرت می‌گیرد. تمامی مدل‌ها گیربکس 7 سرعته اتوماتیک کلاچ دوگانه دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید