ساخت باتری 30 هزار میلی آمپرساعتی برای گلکسی A32

    کد خبر :980024

گوشی‌های هوشمند به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند. امروزه ما از این دستگاه‌ها برای همه چیز از ارتباطات اولیه گرفته تا تراکنش‌های مالی استفاده می‌کنیم، به همین دلیل است که همیشه در دسترس هستند.

بازتاب-با این حال، صرف نظر از برند، ضعیف‌ترین و کندترین بخش در حال توسعه تلفن‌های ما بدون شک باتری است. اگرچه سازندگان این وضعیت را با فناوری‌های فزاینده شارژ سریع جبران می‌کنند، اما نمی‌توان گفت که ظرفیت باتری در 10 سال گذشته بسیار افزایش یافته است. اخیراً یکی از کاربران گلکسی A32 گوشی خود را بهبود بخشیده و ظرفیت باتری آن را به 30000 میلی آمپر ساعت افزایش داد.

در حالی که بیشتر گوشی‌های هوشمند ظرفیت باتری حدود 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارند، یکی از کاربران ردیت، Downtown_Cranberry44، سامسونگ گلکسی A32 5G خود را به یک باتری 30000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز کرد. این اصلاح شامل جایگزینی باتری داخلی با یک بسته خارجی متشکل از شش سلول 50E سامسونگ است که هر کدام با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت به صورت موازی متصل می‌شوند.

گلکسی A32

اگرچه تلفن اصلاح شده ظرفیت باتری قابل توجهی دارد، اما هزینه زیادی برای آن تدارک دیده شد. بسته باتری خارجی حجیم است و بیش از 450 گرم وزن دارد که بیش از دو برابر وزن اصلی دستگاه محسوب می‌شود. گوشی تغییر یافته همچنین دارای چندین پورت شارژ از جمله دو پورت USB-A، یک پورت USB-C، micro USB و Lightning است. می‌توان گفت که این تنوع پورت حتی از اکثر لپ تاپ‌های مدرن پیشی گرفت.

شارژ کامل باتری 30000 میلی آمپر ساعتی 7 ساعت طول کشید و باتری تا دو روز با استفاده زیاد دوام آورد. با این حال، تلفن اصلاح شده دیگر بسته باتری خارجی را نمی‌شناسد و همیشه سطح باتری 1% را گزارش می‌دهد. اگرچه سامسونگ گلکسی A32 5G اصلاح شده ممکن است از نظر بصری جذاب نباشد، اما نشان می‌دهد که برخی از کاربران مایلند برای بهبود عمر باتری گوشی هوشمند خود تلاش زیادی کنند. همانطور که تکنولوژی گوشی‌های هوشمند همچنان در حال تکامل است، باید دید که آیا سازندگان ظرفیت باتری را در طراحی‌های خود در اولویت قرار می‌دهند یا خیر.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید